N
"Ninni"
Vieras
Polttarit on 200km päässä ja minä olen rv 35. Nyt tuli vaan sähköpostia, että ilmeisesti aika vähän porukkaa osallistumassa ja annettiin ymmärtää, että minua sinne ainakin odotetaan. Siis polttareissa joogaa, kaupungilla oleilua, shoppailua, hemmottelua, ruokailu, saunailta ja baarireissu. Tunnin pystyn kyllä ihan hyvin liikkumaan ja vaikka shoppailemaan, mutta sitten yleensä täytynyt päästä jo lepäilemään. Mitenhän joogakin sujuu? saunailtakaan ei oikein innosta masun kanssa enkä baariin lähde ainakaan, eli onko järkeä?
Harmittaa tietysti morsiammen ja kaason takia, mutta olen kyllä ajoissa ilmoittanut tilanteeni (ihan heti kun polttarikutsu tuli ) ja olen myös osallistunut kustannuksiin ja sanonut, että ei tarvitse palauttaa. On vaikka niin sanottuna "häälahjana" kun häihinkään en pääse, kun sattuu olemaan juuri laskettuna ajankohtana
Harmittaa tietysti morsiammen ja kaason takia, mutta olen kyllä ajoissa ilmoittanut tilanteeni (ihan heti kun polttarikutsu tuli ) ja olen myös osallistunut kustannuksiin ja sanonut, että ei tarvitse palauttaa. On vaikka niin sanottuna "häälahjana" kun häihinkään en pääse, kun sattuu olemaan juuri laskettuna ajankohtana