Olenko törkeä jos en mene ystävän polttareihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Ninni"

Vieras
Polttarit on 200km päässä ja minä olen rv 35. Nyt tuli vaan sähköpostia, että ilmeisesti aika vähän porukkaa osallistumassa ja annettiin ymmärtää, että minua sinne ainakin odotetaan. Siis polttareissa joogaa, kaupungilla oleilua, shoppailua, hemmottelua, ruokailu, saunailta ja baarireissu. Tunnin pystyn kyllä ihan hyvin liikkumaan ja vaikka shoppailemaan, mutta sitten yleensä täytynyt päästä jo lepäilemään. Mitenhän joogakin sujuu? saunailtakaan ei oikein innosta masun kanssa enkä baariin lähde ainakaan, eli onko järkeä?

Harmittaa tietysti morsiammen ja kaason takia, mutta olen kyllä ajoissa ilmoittanut tilanteeni (ihan heti kun polttarikutsu tuli ) ja olen myös osallistunut kustannuksiin ja sanonut, että ei tarvitse palauttaa. On vaikka niin sanottuna "häälahjana" kun häihinkään en pääse, kun sattuu olemaan juuri laskettuna ajankohtana :(

[QUOTE="Ninni";23472458]

Harmittaa tietysti morsiammen ja kaason takia, mutta olen kyllä ajoissa ilmoittanut tilanteeni (ihan heti kun polttarikutsu tuli ) ja olen myös osallistunut kustannuksiin ja sanonut, että ei tarvitse palauttaa. On vaikka niin sanottuna "häälahjana" kun häihinkään en pääse, kun sattuu olemaan juuri laskettuna ajankohtana :([/QUOTE]

Että häälahja morsiamelle :D

Mä olen peruuttanut polttarien osanottoni jo paljon aiemmilla viikoilla. Ei minusta ois ollut lähtijäksi, joten turhaa mennä pilaamaan muiden päivää.

Mä en suuttuisi moisesta lainkaan. Mutta moni kyllä varmasti suuttuu...
Onko morsiamella ja kaasolla lapsia?

Minusta et ole törkeä, mutta hyvin harmillinen tilannehan tuo on morsiamen ja järjestäjien kannalta :( Kyllä se varmasti heitäkin harmittaa, mutta tuskinpa nyt sentään enemmän 'suuttuvat'. Pettymys heillekin sallittakoon?

Itse soittaisin pian polttareiden jälkeen morsmaikulle ja kyselisin millaista oli ja kertoisin vielä sen oman tilanteen miksi ei päässyt ja että harmittaa.

Jos on tosi hyvä ystävä ehkä lähtisin (riippuu aivan siitä kuinka paljon nyt supistelee). Osallistuisin sitten jaksamisen mukaan, eiköhän se jooga raskaanakin onnistu, shoppailua vähän, hemmottelua ehdottomasti sekä ruokailua.

Varmasti ymmärrettävää että baariin et lähde ;)

En lähtis jos olo sellainen, ettei jaksa kuin noin tunnin olla jalkeilla. Ei ole mitään järkeä lähteä itseään kiduttamaan tuossa tilassa 200 km:n päähän.

Voi olla, että morsian ymmärtämättömyyttään ottaa nokkiinsa, mutta sille ei sitten mitään voi. (Siis jos morsiamella itsellään ei ole mitään kokemusta siitä, kuinka RASKASTA raskaus voi olla.)

Yhteistyössä