olenko teidän mielestä turhan "nirppanokka"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
olen siis siivoillut lasten pieniksi jääneitä vaatteita pois. ja ANNAN ne meidän puolitutulle perheelle ilmaiseksi. Ihan hyvää hyvyyttäni, koska tiedän, että heillä ei varmasti ylimääräistä rahaa olekkaan.

MUTTA: mulla v*tuttaa se, että kun he hakevat vaatteet, niin en saa edes kiitosta palkaksi siitä. Olenko turhan tarkka?
Ja, toisekseen mä haluaisin että he olisivat muutenkin tekemisissä meidän kanssa, kuin se että hakevat "vaatesäkkinsä".

Olenko siis nirppis, jos vaatteita ei enää meiltä heille löydykkään?

Tuttua! Mä keräsin ISON vauvalahjan kestovaippoineen kaikkineen, tarvikkeineen jne.... ja mitä sain.... nyt tavarat takaisin, kun ei niitä tarvittukaan. Ja vanhemmat eh-dot-to-masti halusivat kestoilla. Mutta eipä tulleet kestiliivinsuojat sun muutkaan käyttöön.

No olishan sen nyt vähintäänkin normaalia kohteliaisuutta että osais kiittää. Jos kiitosta ei koskaan kuulu niin ei tee mieli enää antaakaan mitään. Vaikkei kiitoksen takia annakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No olishan sen nyt vähintäänkin normaalia kohteliaisuutta että osais kiittää. Jos kiitosta ei koskaan kuulu niin ei tee mieli enää antaakaan mitään. Vaikkei kiitoksen takia annakaan.

näin minäkin ajattelen!
nyt ois taas paljon kamaa, mitä antaa, mutta taidan viedä ennemmin spr:n konttiin, kuin että antaisin siihen perheeseen. valitettavaa, mutta totta!

Yhteistyössä