olenko täysin idiootti tässä asiassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
eli tyttöni (3.5v)isä vie lasta aina kun senkanssa on tapaamaan serkunlapsia jotka ovat samanikäisiä. se on hyvä homma,musta on ihanaa että tytöllä on leikkikavereita. mutta asiassa on yksi mutta. siellä poltetaan ketjussa tupakkaa sisällä. myös tytön isä polttaa siellä tupakkaa. siitä olen sanonut monesti,mutta ei ole auttanut. en kiellä tyttöä leikkimästä heidänkanssaan ja olenkin ehdottanut josko hakisivat muksut leikkiin tytön isän kotiin tai mummulaan. nuo serkunlapset muutenkaan missään käy niin olisi hienoa niidenkin puolesta tämmöinen järjestely. tai sitten menisivät puistoon leikkimään,olisi jopa tekemistä siellä. mutta toistaseks tää ei oo onnistunut vaan ne on siä sisällä röökin savussa.
mun kiellot ei oo auttanut,itse en halua että tyttöni altistuu noin tupankansavulle,ihmettelen miksi sitten isä ei ymmärrä sitä.
nyt oon ajatellut varata aikaa lastenvalvojalta jonka kanssa sovitaan tapaamisista ja otan siellä myös tämän asian esille. teenkö ittestäni ihan naurettava? en siis aijo enkä tahdo kieltää lapsia leikkimästä keskenään vaan jos senverran voisi nähdä vaivaa että leikkisivät muualla kun tuossa asunnossa joka on täynnä tupakansavua.

Yhteistyössä