Olenko syönyt tänään paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Kaloreita en silleen kunnolla laske tai muutakaan, mut laihtua pitäisi pari kiloa, ihan korkeintaan 5.

Aamulla (08.00) 2 leipää (täysjyvä viipaleleipiä), joiden päällä voita, juustoa ja tomaattia.
Lounaaksi (13.30) riisiä ja falafel-pyöryköitä, normaalin kokoinen annos.
Iltapäivällä (18.00) 1 leipä ja actimel-jugurtti.
Iltapalaksi (22.00) 2 pientä viipaletta leipää, samat päälliset, kuin aamulla.

Paljonkohan tulee kaloreita? Onko liikaa, jos haluaa laihtua? Lisäksi 40min treeni lounaan ja iltapäiväsyömisen välillä.

Mä oon syönyt paljon leipää (päällä voita ja sulatejuustoa), kaks korvapuustia, makaronilaatikkoa ja ruokajuomana vettä. Mites mä noi ihmeen vähällä oon tänään pärjännyt?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon syönyt paljon leipää (päällä voita ja sulatejuustoa), kaks korvapuustia, makaronilaatikkoa ja ruokajuomana vettä. Mites mä noi ihmeen vähällä oon tänään pärjännyt?

Mä oon ite huomannut, että jos syön makeeta aina välillä niin nälkä pysyy poissa pitkän aikaa. Esim. noilla kahdella korvapuustilla voi pitkittää ja silleen vähentää sitä ruoan määrää... En tiiä, ymmärskö tästä mitään?

mä oon syöny tänään jogurtin, options vesikaakaota, hirvenlihakeittoa, lattekahvin, lämminkuppi-keiton+sämpylän, 4 mandariinia ja taas jogurtin. =)
mittee ootte mieltä, mä kans laihdutan? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
n.1300kcal tulee ap:lle,mut kannattais leivän sijaan tehdä ennemmin jotain herkullista salaattia :p

Jos jaksais ja ehtis :ashamed: Kiitos sulle tosta kalorimäärästä! Se taitaa olla ihan ok siis...

Joo on,mut enemmän vitskuja saat siitä salaatista,iltapalaksi herkullinen kanasalaatti,niin vatsa tykkää :D
Ja sul ei kestä ku 5min tehdä se,et älä yritä :whistle:

Mä oon ite huomannut, että jos syön makeeta aina välillä niin nälkä pysyy poissa pitkän aikaa. Esim. noilla kahdella korvapuustilla voi pitkittää ja silleen vähentää sitä ruoan määrää... En tiiä, ymmärskö tästä mitään?

Makea ja pullat lihottavat.Ne kyllä ois hyvä jättää pois kun laihduttaa.Näin käsittäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
mä oon syöny tänään jogurtin, options vesikaakaota, hirvenlihakeittoa, lattekahvin, lämminkuppi-keiton+sämpylän, 4 mandariinia ja taas jogurtin. =)

Sulla taas on liiän vähän kaloreita alle tonni noista tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:

Makea ja pullat lihottavat.Ne kyllä ois hyvä jättää pois kun laihduttaa.Näin käsittäisin.

mut kyllä nyt yks pulla aina sallittua laihiksellakin on :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:

Sulla taas on liiän vähän kaloreita alle tonni noista tulee..

mulla on kurituspäivät menossa :whistle: :D

Meitsi vetäs lautasellisen riisipuuroa ja pari ruisleipee lounaaks.
Aamupala jäi väliin :ashamed:
Välipalaks sit muutaman kourallisen viinirypäleitä
Päivälliseks jauheliha-pasta-juusto-tomaattivuokaa.

Nyt suoli kurnii taas... :/

Yhteistyössä