Olenko seko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Pidätte mua varmaan sekona mutta haluan purkaa asiaa johonkin.
Siis otan joka ainainen aamu sterssin siitä millon kävisin lasten kanssa ulkona ja kuinka kauan sielä pitäs olla!!?
Tänään mentiin ruuan jälkeen ja oltiin vähä reilu tunti...
Mikä mua vaivaa...Olenko huono äiti ja kehittyykö lapseni normaalisti jos käytäskin vaan kerran pihalla??! Lasten iät 3v4kk ja 1v4kk.
Toivottavasti joku auttas..... :'(

No höh!!
Ei se sinusta tee huonoa äitiä vaikka et kävisi kuin kerran viikossa ulkona! Jokainen tyylillään ja niin kuin parhaaksi näkee!! =) Meillä ei olla oltu tänään ollenkaan ulkona, koska sataa, niin ei paljoa kiinnosta. Yritä olla stressaamatta ja nauti lapsistasi sisällä tai ulkona :hug:

et ole seko... mä taidan olla!!! Me ollaan lasten kanssa (pian 9 v ja 2v) pihalla aamulla noin 11/2 h (tai ssi isompi koulussa) ja iltapäivästä noi 2-3 h jos kaunis ilma..jos sataa ei mennä!!! Silloin piirrämme, leikimme roolileikkejä, nukketeatteria ja luemme!!! Kaikki taplaa omalla tyylillään!!! Ole ihan rauhassa!!!

Taidan kuulua samaan kastiin... Siis mua ei yksinkertaisesti kiinnosta mennä ulos, kun ei siellä ole mitään tekemistä. Ei huvita seistä montaa tuntia tai vielä pahempaa; täällä jos erehtyy leikkipuistoon, niin jo saa katseita osakseen, että kuka toi on ja mitä se täällä tekee... :attn:
Taidan olla erakkoluonne jollain tapaa, toisaalta sitä seuraa kaipaisin, jonka kanssa viettää aikaa. On paljon kivempi ollakin siellä pihalla, jos olisi joku kaverina! Meillä lapset on 4v ja kohta 3v.

Yhteistyössä