Olenko raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana?

Vieras
Elikkäs... minulla piti alkaa menkat 25.4. Minulta tuli verta mutta vain vähän, ei edes yhden tamppoonin verran ja sitten loppui. Ajattelin että kyllä ne varmaan alkavat päivän päästä. No eivät ole vieläkään alkaneet, ja tämä ei ole normaalia minulle..yleensä alkavat ajallansa ja kierto on 28. No tein pari testiä kotona ja negaa näytti.Kun olin seisomassa pihalla niin yht äkkiä mahani kovettui kiveksi ja sattui paljon. Nyt näitä kipuja on joka päivä,mahaa sattuu, selkää vihloo ja pakko käydä kusella koko ajan. Sitten menin sairaalaan ja ne tekivät raskaustestin,negaa näytti. Epäilivät minulle pissatautia mutta olin kuulemma terve, eikä veriarvoissakaan näkynyt mitään. Nyt kysymykseni on että voinko olla raskaana vaikka se ei testeissä näy? Minulla on alkanut myös todella kova päänsärky yksi ilta,eikä minulla yleensä särkyä päässä ole.Viikonloppuna vatsan kipu ja oksennus reaktio kasvoi.
Keskiviikkona menkkani ovat olleet myöhässä kaksi viikkoa.

Se tarkoittaa sitä että tekee mieli oksentaa. Kävin lääkärissä ja siellä sanottiin että en ole kipeäkään.
Mutta olen lukenut ja tiedän naisia joiden raskaus ei ole näkynyt näin aikaisin. joidenkin se hormoni juttu voi näkyä myöhemminkin, kuulemma.

veikkaan, että et ole raskaana kun kaikki testit negaa. joku kiertohäiriö vaan sattunut kohdalle. suosittelen käyntiä ja tarkempia tutkimuksia / ultraa gynellä.

Usko pois, testit olis näyttänyt raskauden. Vaikka miten vänkäisit. Aina ei syy selviä miksi on joitakin oireita, mutta joskus nuo lääkäritkään ei tarpeeksi viitsi laittaa testeihin. Tyylillä että labrat kunnossa, ei sua mikään vaivaa vaikka kaikkia vaivoja olisi muille jakaa.

en minäkään usko että raskaana olet, vaikka ei se nyt ihan pois suljettu ole. Mutta todella pieni mahdollisuus.

Älä siis elättele mitään toiveita, ettet sitten joudu pettymään. (itse olen joutunut pettymään niin monta kertaa etten uskonut olevani raskaana silloin kun olin )

Voit olla raskaana. Kävin itsekkin labrassa tekemässä testin, mutta raskaus näkyi testeissä vasta kun menkkani olivat olleet poissa 4 viikkoa. Jokainen ihminen on erilainen. Tsemppiä! :)