Olenko palstaillut liikaa, olenko paranoidi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikanen

Vieras
Mulla on musta nikki, olen ns. vakkari täällä.
Nyt esim tulin vään kääntymään täällä, ennen sänkyyn menoa, ja jäin lukemaan jotain ketjua, jossa joku harmaa pompotteli yhtä vakkaria. Mulle tuli tunne, että se harmaa muistutti liikaa mua, ja alko suoraansanoen vituttaa, kun aattelin että nyt "ne luulee tota minuksi". :ashamed:

Olisko tauon paikka? Olenko vainoharhanen. Musta on tuntunut tolta jo pidemmän aikaa, jos olen lukenut harmaiden tekstejä.

Kuinka täällä voi kukaan pompotella ketään? Jos tarkoitat väittelyä, siihen osallistuu kaksi osapuolta, eikä se ole kenenkään pompottelua, koska siihen ei ketään pakoteta. Miksi et rekisteröi nimimerkkiä? Vai pelkäätkö, että joutuisit tilille tekemisistäsi?

En tarkoita tätä provosointina, osui vaan silmään tuo pompottelu sana, aivan kuin puhuisit provokaatiosta ihailevaan sävyyn.

Viimeksi muokattu:
Kuinka täällä voi kukaan pompotella ketään? Jos tarkoitat väittelyä, siihen osallistuu kaksi osapuolta, eikä se ole kenenkään pompottelua, koska siihen ei ketään pakoteta. Miksi et rekisteröi nimimerkkiä? Vai pelkäätkö, että joutuisit tilille tekemisistäsi?

En tarkoita tätä provosointina, osui vaan silmään tuo pompottelu sana, aivan kuin puhuisit provokaatiosta ihailevaan sävyyn.

Ootko vähän älyvammanen?

Yhteistyössä