raukka alkaa varmaan tuntee itsensä riittämättömäksi, mulle kun riittää eetä hän kömpii vierelle sänkyyn,vaik olisin kuinka väsynyt niin hetkessä pyörii ihan muut asiat mielessä, mä voisin touhuta aamulla ennen töihin lähtöä ja illalla viel ku muksu menee nukkuu
tekeekö muilla raskaus tällästä? siis mulla on isoo maha ,mutta s.tekee mieli monta kertaa päivän aikana
No sit meitä on 2... Tosin mulla viikkoja nyt 19 mut samat fiilikset täällä. Nauttikaamme sitä. Eipä pääse isännät valittamaan ettei kotona saa tarpeeks. Ennemmin päinvastoin.
Ihan normaalia on, mä olin kans ihan kiihkeenä koko ajan yhdessä raskauden vaiheessa, ja oli jo kanssa tosi iso maha, mies oli kyllä aika innoissaan silloin
on tääkin,naureskelen täällä ääneen,tuntee itsensä norsuksi mutta hormonit hyrrää koko ajan. meilläkin mies kysyi illalla että saako nyt mennä nukkuu, niin minä en raukkaa päästänyt kun teki niin mieli
musta tuntuu että mies luikkii pakoon kohta mua. no voinpa kertoa että en ole ainoa. jatkuukohan tää himoitseminen koko loppuraskauden?