Olenko outo kun ihmettelen miksi jotkut laittaa lapsistaan alastonkuvia nettiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pedofiilejä pelkäävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pedofiilejä pelkäävä

Vieras
Nyt hellepäivien jälkeen tosi monella on facebookissa lisättynä kuvia missä omat lapset on uimassa mökillä tai omalla pihalla uima-altaassa ilman rihmankiertämää.

Kyse on toki pienistä lapsista, mutta en käsitä miks näitä kuvia jotkut laittaa nettiin? Oma perhealbumi on ihan eri asia.

Monella vielä yksityisyysasetukset niin että kuka vaan voi ne kuvat nähdä.

juu oon ihmetelly kanssa tosiaankin tuota...ja sit se kiva juttu et vaikka nyt on asetukset niin etteivät näy kaikille niin joskus vuosien päästä ne on kaikille avoimina ne kuvat...ja on tosi kiva ku kaivetaan joku nakukuva penskana ku oot vaik kunnanvaltuustossa...

ja hakkereita kun ei estä edes facebookin yksityisasetukset,valitettavasti

Alkuperäinen kirjoittaja pedofiilejä pelkäävä:
Nyt hellepäivien jälkeen tosi monella on facebookissa lisättynä kuvia missä omat lapset on uimassa mökillä tai omalla pihalla uima-altaassa ilman rihmankiertämää.

Kyse on toki pienistä lapsista, mutta en käsitä miks näitä kuvia jotkut laittaa nettiin? Oma perhealbumi on ihan eri asia.

Monella vielä yksityisyysasetukset niin että kuka vaan voi ne kuvat nähdä.

Juurikin tosta syystä meillä ui lapset aina uima-asut päällä.. En tajua, miksi lapsia pitää uittaa alasti.. Näitä näkee yleisillä rannoillakin .....

Siis mua ei haittaa se jos lapset ui omalla pihalla tai rannalla alasti, mutta on vaikea käsittää miksi valokuvia siitä pitäisi laittaa nettiin?

Haluan ajatella lapseni yksityisyyden suojaa sen verran ettei ole kiva jos kouluikäisenä vaikka joku kavereista löytää nakukuvat netistä. Mikään ei varmaan nolottaisi ala-asteikäistä enemmän.

Toisaalta ihmisillä on vaikka mitä fetissejä ja muita perversioita. Eli ehkäpä jokaisesta valokuvasta joku löytää jotain, joka kiihottaa... Eli uskaltaako sitä nettiin laittaa enää mitään kuvia? :O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis mua ei haittaa se jos lapset ui omalla pihalla tai rannalla alasti, mutta on vaikea käsittää miksi valokuvia siitä pitäisi laittaa nettiin?

Haluan ajatella lapseni yksityisyyden suojaa sen verran ettei ole kiva jos kouluikäisenä vaikka joku kavereista löytää nakukuvat netistä. Mikään ei varmaan nolottaisi ala-asteikäistä enemmän.

Mä oon niin ylihysteerikko vissiin, että mietin aina sitä, että kyllähän ne pedofiilit voi päivystää hyvinkin rannoilla tällä kelillä... Nykysin on niin helppo kuvata ketä tahansa salaa...

Oon samaa mieltä. Säälittää ne lapset, joitten nakukuvia esim facebookissa näkee. Lapsi ei voi sille mitään, jos vanhempi laittaa "kivoja" sauna ja uintikuvia nettiin ja se on väärin. Mielestäni ne kuvat pitäisi ehdottomasti jättää julkaisematta!!

Alkuperäinen kirjoittaja d:
pedofiilien paratiisit netti niinhän se sanotaan..eipä ihmiset tajua että pienestä ruokkivat sairaita mieliä=(

No en todellakaan puolustele pedofiilejä, mutta eikös ole parempi, että ne kattoo kuvia netistä kuin että jahtaisi oikeita lapsia?

Mun mielestä vanhemmat ja muut aikuiset vois miettiä missä vaatetuksessa haluaisivat itsensä nähtävän oli se sitten netti tai uimaranta. Ei useinkaan ilkosillaan...