taikauskoinen
Jotenkin nimi karmii... ikään kuin kutsuu ihan jotain kohtalokasta onnettomuutta -> vauva taivaaseen. Nättejähän ne on, mutta ei niin ei anna tunne periksi.
Onhan se joo aika karmiva... Mutta en mä siistä syystä jätä niitä ostamatta vaan siksi että mä en ole pitänyt yleensä niiden ulkonäöstä tai sitten ei ole ollut sopivia kokoja tai tarvetta.Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Mulla on ihan sama juttu. Nimi karmii...
Musta ne on taas ihania!!! Hyvälaatuisia,kivan näköisiä,kestäviä ja mikä parasta....väriä,väriä väriäAlkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Onhan se joo aika karmiva... Mutta en mä siistä syystä jätä niitä ostamatta vaan siksi että mä en ole pitänyt yleensä niiden ulkonäöstä tai sitten ei ole ollut sopivia kokoja tai tarvetta.Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Mulla on ihan sama juttu. Nimi karmii...
Alkuperäinen kirjoittaja Mya:oonko outo kun en oo koskaan ennen tätä päivää edes kuullu noista vaatteista...taidan olla vähän pihalla trendeistä....ainakin vauvanvaatetrendeistä
juurikin näin, hmph :/Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:Alkuperäinen kirjoittaja Mya:oonko outo kun en oo koskaan ennen tätä päivää edes kuullu noista vaatteista...taidan olla vähän pihalla trendeistä....ainakin vauvanvaatetrendeistä
samoin
Samaa mieltä, kamalan näköisiä kuoseja ainakin tänä vuonna. YäkAlkuperäinen kirjoittaja Provo:Minä en taas huolisi niitä ilmaiseksikaan ihan ulkonäöllisistä syistä kukahan sokea niitä suunnittelee??? =)
Mä olen vain kaksi nähnyt luonnossa. Pojille oli pikimusta, sopii nimeen , ja tyttöjen oli joku punakirjava. Minusta tosi rumia.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Musta ne on taas ihania!!! Hyvälaatuisia,kivan näköisiä,kestäviä ja mikä parasta....väriä,väriä väriäAlkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Onhan se joo aika karmiva... Mutta en mä siistä syystä jätä niitä ostamatta vaan siksi että mä en ole pitänyt yleensä niiden ulkonäöstä tai sitten ei ole ollut sopivia kokoja tai tarvetta.Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Mulla on ihan sama juttu. Nimi karmii...