Olenko outo, kun en ostais Ticket to Heaven- vaatteita?

  • Viestiketjun aloittaja taikauskoinen
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Mulla on ihan sama juttu. Nimi karmii...
Onhan se joo aika karmiva... Mutta en mä siistä syystä jätä niitä ostamatta vaan siksi että mä en ole pitänyt yleensä niiden ulkonäöstä tai sitten ei ole ollut sopivia kokoja tai tarvetta.
Musta ne on taas ihania!!! Hyvälaatuisia,kivan näköisiä,kestäviä ja mikä parasta....väriä,väriä väriä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Mulla on ihan sama juttu. Nimi karmii...
Onhan se joo aika karmiva... Mutta en mä siistä syystä jätä niitä ostamatta vaan siksi että mä en ole pitänyt yleensä niiden ulkonäöstä tai sitten ei ole ollut sopivia kokoja tai tarvetta.
Musta ne on taas ihania!!! Hyvälaatuisia,kivan näköisiä,kestäviä ja mikä parasta....väriä,väriä väriä :)
Mä olen vain kaksi nähnyt luonnossa. Pojille oli pikimusta, sopii nimeen ;), ja tyttöjen oli joku punakirjava. Minusta tosi rumia.

 
memmu
Mulla ystävä hokee aina et pitää ostaa tytölle noita lippu taivaaseen vaatteita. Kyselee et tilattasko kimpassa niitä ulkomailta. Mä en vaan vielä tähän päivään oo löytäny sieltä mitään kivan näköstä kampetta. Sitten sanoo et on tosi kestäviä ja hyvän laatusia. Noh, itse en siitä osaa mitään sanoa, mutta sen mitä olen niitä hänen lapsella nähnyt niin ovat ihan samanlaista kamaa kun mikä muukin tahansa. Mutta en tosiaan käsitä miksi hän on niin hullaantunut noihin vaatteisiin.
 

Yhteistyössä