Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olio:Kyllä mä olen saanut kutsuja ihmisiltä joita en todellakaan tunne (yksikin tyyppi kenen kanssa olen kerran ollut samoissa bileissä). Mutta olen ne hyväksynyt kyllä kun en halua pahaa mieltä aiheuttaa. Tosin sellaisia en sitten ole hyväksynyt joita en oikeasti halua kavereikseni.
Mutta jotenkin sitä väkeä vaan kertyy ajan kanssa.. Ja varsinkin niille jotka on sellaisissa hommissa että tapaavat paljon ihmisiä. Mutta ei siinä nyt mitää häpeämistä ole jos ei ole montaa tuttua siellä. Mä ainakin ajattelen että silloin sillä ihmisellä on muutakin elämää kuin roikkua facebookissa.
Ei mulle ainakaan kerry niitä kavereita sinne.. FB:ssa olen ollut nyt vuoden ja ainoastaan pari ihmistä on itse lähettänyt minulle sen kaverikutsun. . Tulee sellanen olo että on sosiaalisesti täysin epäonnistunut..
Alkuperäinen kirjoittaja olio:Niin ja muuten voithan sä muuttaa sun asetuksia niin että muut ei näe montako kaveria sulla on!
Alkuperäinen kirjoittaja olio:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olio:Kyllä mä olen saanut kutsuja ihmisiltä joita en todellakaan tunne (yksikin tyyppi kenen kanssa olen kerran ollut samoissa bileissä). Mutta olen ne hyväksynyt kyllä kun en halua pahaa mieltä aiheuttaa. Tosin sellaisia en sitten ole hyväksynyt joita en oikeasti halua kavereikseni.
Mutta jotenkin sitä väkeä vaan kertyy ajan kanssa.. Ja varsinkin niille jotka on sellaisissa hommissa että tapaavat paljon ihmisiä. Mutta ei siinä nyt mitää häpeämistä ole jos ei ole montaa tuttua siellä. Mä ainakin ajattelen että silloin sillä ihmisellä on muutakin elämää kuin roikkua facebookissa.
Ei mulle ainakaan kerry niitä kavereita sinne.. FB:ssa olen ollut nyt vuoden ja ainoastaan pari ihmistä on itse lähettänyt minulle sen kaverikutsun. . Tulee sellanen olo että on sosiaalisesti täysin epäonnistunut..
No tee niin, että jos siellä on sellaisia jotka sua kiinnostaa (siis että mitä niille kuuluu), niin lähetät niille kaverikutsun. Ei siitä nyt ainakaan kukaan pahastu. Mutta ei se tosiaankaan ole mikään itseisarvo paljonko siellä niitä on. Ei ne ihmiset joilla on paljon kavereita, niitä oikeasti tunne. Vaan ne on vaan tuttuja jostain matkan varrelta (peruskoulu, lukio, harrastukset, työt, ulkomaan reissut jne.).
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mulla on kavereita siel n.160,joista 20 on lapsuuden ystäviä,jotka olen nyt löytänyt uudelleen monen vuoden jälkeen ja yhteydenpito jatkuu taas.
Loput on sellaisia kavereita,joiden kanssa olen säännöllisesti tekemisissä(puhelin,s.posti,kyläilyt ym.),vähintään kerran kk.