Olenko nyt sitten kategorisn "huono äiti"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipa

Vieras
Aimpiin keskusteluihin viitaten rupesin pohtimaan,että kuulunko nyt huono-äiti kategoriaan?mitäs sanotte?

Olen neljän lapsen äiti;10v,8v,6v ja 1,6v.Palaan lokakuussa työelämään,lähinnä taloudellisten syiden takia(en selvitä niistä enempää)ja kuopukseni aloittaa päiväkodin,jossa hän käy ma-ke. Teemme mieheni kanssa osittaista hoitovapaata eli lyhennämme työaikamme 30h/vkoksi. Itse olen kotona siis pe-su ja mieheni to,la ja su;hänen täytyi olla pe töissä eräiden palavereiden takia.Mieheni menee töihin 9.00 eli vie eskarilaisen ja kuopuksen tarhaan 8.30 ja minä pääsen töistä 15.00 eli haen heidät 15.30.

koululaiset osaavat kulkea kouluun ja pärjäävät kotona iltapvällä.

Onko tää nyt jotain kehujen keräämistä? Juu et ole huono, olet suorastaan erinomainen. Mitä helvetin tunnustuksia täällä pitäis jakaa?? Jokainen elää niinku parhaaks näkee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tää nyt jotain kehujen keräämistä? Juu et ole huono, olet suorastaan erinomainen. Mitä helvetin tunnustuksia täällä pitäis jakaa?? Jokainen elää niinku parhaaks näkee

Mikäs tätä äitiä riivaa? onko pipo kireällä? täälläisten äitien pitäs palata työelämmään,kun pää alkaa lahota kotona pyöriessä niin pahasti että täällä kirotaan ja saivarrellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja kipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Miksi kuuluisit?

No koska vien lapseni JO 1,6v HOITOON, enkä ole ihana kotiäiti lapseni ekaa 3vuotta.

Onhan se parempi, että lapsilla on ruokaa, kuin olla nälkäisenä äidin kanssa kotona. Hassu =)

PEESAAN!Minusta äitiyden tärkeimpiä puolia on ajatella lapsia kokonaisvaltaisasti,niin kuin teet!

Yhteistyössä