Olenko muuttumassa puumaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "puuma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi HG et kai vietä pe-iltaa kotona kuin mun seiskakymppinen mutsi kuunaan? Baariin siitä hus, tai jtn?

Mutta joo, mun äippä on ihana, ei yhtään paha jos susta sen kaltainen on tulossa (tai siis sähän oot jo :) .)

Joo, en ja olen siitä helkutin ylpeä! Muuta tehnytkään keväästä alkaen kun tuhlannut rahani ravintoloihin :| Ihan jo maineen takia koitan pysytellä siinä lauantai-baareissa-akselilla:saint:

• Tykkää
Reactions: iu-
Mullahan olis tosin joku aataminaikuinen musta nikkikin tänne, mutta oon unohtanu sen salasanan jo aikapäivää sitten enkä kyllä jaksa uuttakaan alkaa väsätä. Että tälleen jännästi sitten nii. :)

eiku jos jaksaisit väsää ? mä mielelläni otan ihmisiä messiin jotka kolauttaa sydäntä olemalla itsejään :) ymmärrän jos et jaksa mut silti ollu hienoo tuntee sut. sikis kun on aina avoimin mielin.

• Tykkää
Reactions: iu-
Joo, en ja olen siitä helkutin ylpeä! Muuta tehnytkään keväästä alkaen kun tuhlannut rahani ravintoloihin :| Ihan jo maineen takia koitan pysytellä siinä lauantai-baareissa-akselilla:saint:

Voi tyttö pieni, ei tuossa iässä vielä kannata miettiä, montako iltaa viikossa menee baarissa, vaan pitää mennä jos huvittaa (ellei siitä opiskelut tai työt kärsi) :) .

Sit vanhana ehtii istuu kotona miettimässä mainettaan. :D

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä