Olenko muka liian laiha jos pudotan tästä 10kg:o

• Viestiketjun aloittaja lihoako sit pitäis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä kiloja tärkeämpää on se, miten ne kilot jakautuvat. ei kaikilla ole kaunista tiimalasivartaloa, jossa ylimääräinen kerääntyy peppuun ja tisseihin.
Totta. Mutta kun ihminen ei voi tosiaan itse "täsmälaihduttaa" esim. reisistä ja siirtää sieltä ylimääräistä vaikkapa tisseihin.

Ikävä kyllä. :snotty:

Ja ap, voit sen 10 kg laihdutella ihan hyvin, jos itsestäsi siltä tuntuu.

liikunnallinen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä kiloja tärkeämpää on se, miten ne kilot jakautuvat. ei kaikilla ole kaunista tiimalasivartaloa, jossa ylimääräinen kerääntyy peppuun ja tisseihin. mulla kerääntyy mahaan. painan 77 kiloa, vatsanympärys on 117cm. pituus 168. enkä ole raskaana. vyötäröä ei ole tosin hoikkanakaan, vaan kehon malli on suora ja leveäharteinen, melkolailla miehekäs. rintsikoiden koko tässä koossa on 85a.

Minä oli omasta mielestäni hieman turhan tanakka kun joskus painoin 74 kiloa. Paino kuitenkin jakaantui aika tasaisesti ympäri kehoa.
Silloin housut kokoa 40 tai 30"
Vyötärönympärys oli ehkä 80 cm? Nyt se on 74 cm.

Mutta mulla taas ei ole huippupitkiä sääriä, vaan jalan sisäpituus on vain noin 79 cm.

T: se 169 cm ja 66 kg

:)
se on ollut kyl rasittavaa huomata et laihtumisesta huomautellaan koko ajan! ite laihdutin n.10 kg syksyn ja kevään aikana ja jatkuvasti sai kuulla huomautuksia liiasta laihtumisesta ja muuta plaaplaata, aloin jo sanomaan et jos lihoisin 10 kg niin sanoisikko sitten vai kattelisikko varpaitas kiusaantuneena!!

Yhteistyössä