Olenko minä jotenkin kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, oon itekin vapaa sielu niin mua ei haittais. Pääasia et tuli kotiin. Tosin oisin varmaan lähtenyt sillon sen mukaan sinne toiseen paikkaan.
Mut joo, ei tuo nyt maalimaa kaada...

[QUOTE="huhhuh";29951089]En katsoisi hetkeäkään tuollaista peliä. Anna sen kasvaa rauhassa aikuiseksi.[/QUOTE]

Tarkoitit varmaan, että mies antaa AP:n kasvaa aikuiseksi?

No suuttuisin siitä, jos mies häipyisi sanomatta mulle sanaakaan, mutta siitä en suuttuisi, jos mies haluaisi vielä jatkaa iltaa. Oisin antanut hänen jatkaa iltaa ja lähtenyt itse kotiin.

Aika paljon riippuu siitä, kuinka usein mies tuollaisia temppuja tekee. Kerran pari voi mieli pienessä sievässä sumentua, mutta jos on systemaattista alkaa olla ongelma. Kyllähän tuollainen suututtaa, ja saakin suututtaa. Tulevaisuuden kannalta oleellista on se, onko toistuuko sama kaava vai ottaako miekkonen opiksi virheistään.

Ei meillä kyllä tuollaista tehtäis kumminkaan päin. Jos haluaa jatkaa iltaa, kyllä ihan keskustellaan eikä vaan häivytä. Eikä meillä sitä kumpikaan koe nipottamiseksi että puhutaan toiselle ystävällisesti eikä vaan mutista ja jätetä toista yksin keskelle katua. Musta Se on toisen kunnioittamista kun yhdessä on lähdetty iltaa viettämään.

No suuttuisin siitä, jos mies häipyisi sanomatta mulle sanaakaan, mutta siitä en suuttuisi, jos mies haluaisi vielä jatkaa iltaa. Oisin antanut hänen jatkaa iltaa ja lähtenyt itse kotiin.

Sama täällä.

Mutta mä en koskaan lähtisi mieheni kanssa kahdestaan mihinkään baariin. Jonkun kaveripariskunnan kanssa joo, mutta ei meillä ole siellä mitään tekemistä kahdestaan :D.

Yhteistyössä