G
guest
Vieras
Eräs tuttava on ihan mukava ja olemme kaveeranneet jonkin aikaa. Nyt kuitenkin hän jatkuvalla syötöllä puhuu VAIN ja AINOASTAAN melkeinpä vain lapsestaan. Työssäkäyvä ihminen hän on niin kuin minäkin, mutta ainoa puheenaihe tuntuu olevan vain lapsensa. Itse haluan keskustella muustakin kuin vain jälkikasvusta, täytyy muutakin puhuttavaa olla(minulla ainakin).
En millään jaksaisi tavata häntä,kun puheenaihe on aina se yksi ja sama(jonka lisäksi hän ei viitsi kiinnostua minun ulkopuolisesta elämästäni lasten lisäksi tai minun lapsista). En avin kehtaa sanoa ja hän soittelee minulle kuitenkin.
Sanoako vain suoraan, että nyt jotain muutakin tai en oikeasti jaksa enää olla kavereita!
En millään jaksaisi tavata häntä,kun puheenaihe on aina se yksi ja sama(jonka lisäksi hän ei viitsi kiinnostua minun ulkopuolisesta elämästäni lasten lisäksi tai minun lapsista). En avin kehtaa sanoa ja hän soittelee minulle kuitenkin.
Sanoako vain suoraan, että nyt jotain muutakin tai en oikeasti jaksa enää olla kavereita!