Olenko minä huono äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En tykkää laulamisesta, enkä juurikaan laulata lapsiani. Satunnaisesti lauletaan yhdessä, mutta ei todellakaan mitään päivittäisiä musiikkituokioita pidetä. Mulla ei ole yhtään lauluääntä, eikä mielenkiintoa laulaa. Lastenmusiikkia voidaan kyllä yhdessä lasten kanssa kuunnella. Anoppi on sitä mieltä, et mun kuuluu laulaa lapsille. Antaa lahjaksi laulukirjoja ja korostaa aina, että tästä sitten laulat lapsille. Tietää, etten tykkää laulaa, eikä anoppi itsekään koskaan laula meidän lasten kanssa, vaikka pyydetty on. Mua ärsyttää, kun anoppi aina paasaa, että nimenomaan mun pitää laulaa lapsille. Miksei lasten isä eli anopin poika voisi sitä yhtä hyvin tehdä. Koskaan ei sano pojalleen,et laula sinäkin lastesi kanssa. Olenko minä huono äiti, kun en laula lapsille?

no jopas on...ei kai sitä laulaa tartte jos ei ees osais, ei se oo ilo kellekään kun epävireistä kuuntelee :) Ei mun miehelle osannu äitinsä laulaa, mutta esim. luki senkin edestä. Eikä mullekaan pienenä paljon laulettu, kun ei äiti osannut mutta tuli minusta silti tämmöinen laululintunen mutta kyllä meistä molemmista ihan musiikin ystäviä on silti tullut ja tasapainoisia ihmisiä...ja sit taas ite laulan ja luen lapsille mieluummin kuin makaan lattialla pikkuautojen keskellä, kun en osaa olla sellai luontevasti. Kai jokainen voi tehdä niinku hyvältä tuntuu. Anoppis vois oikein hyvin jättää tuommoiset mielipiteet sanomatta. Laulais ite sitten, jos se hänestä hauskalta tuntuu ja niin ehdottoman tarpeelliselta. Kissan viikset, sanon minä

joo mä en kans harrasta laulamista enkä koe olevani yhtään sen huonompi äiti kun laulavat äidit... jos laulausin niin lapset saisivat traumoja.. mulla on niin ihanan kähee lauluääni että ei viitsi kiusata ktään sillä. kerhossa laualavat sitten tätien kanssa

Et ole,samanlainen olen minä! Ei ole laulutaitoja,eikä monia muitakaan mistä hyötyä olisi lapselle. Oma lapsi on kyllä hoidossa niin siellä on laulua ja muuta. Mutta oma hoitolapseni kyllä kaipaisi jotakin... Olen todella huono keksimään mitään tekemistä tai askartelua ja muuta,joskus päähänpistosta tehdään juttuja.

Yhteistyössä