Olenko mielestänne sopiva vai tanakahko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Kysyn ihan siksi että olen entinen anorektikko, ja vaikka siitä on aikaa pitkälti toistakymmentä vuotta, en välttämättä vieläkään osaa suhtautua itseeni. Näen itseni auttamattoman läskinä, ja kovasti tekisi mieli laihduttaa, mutta järjen ääni sanoo muuta.

170 cm
66 kg
RY 94
vy 67
LY 94

Sun ei kannata kysyä tuollaista asiaa tältä palstalta. Koska tämän palstan mukaan kaikki jotka painavat yli 50kg, pituudesta riippumatta, on läskejä. Mutta kun kerran kysyit, niin mun mielestäni sun mitoissa ei ole mitään vikaa. Sinuna en lähtis laihduttamaan yhtään, ettei vaan käy niin kuin silloin toistakymmentä vuotta sitten.

1356619659488785.jpg

Olenko läski.... Yhy yhy....

Sun ei kannata kysyä tuollaista asiaa tältä palstalta. Koska tämän palstan mukaan kaikki jotka painavat yli 50kg, pituudesta riippumatta, on läskejä. Mutta kun kerran kysyit, niin mun mielestäni sun mitoissa ei ole mitään vikaa. Sinuna en lähtis laihduttamaan yhtään, ettei vaan käy niin kuin silloin toistakymmentä vuotta sitten.

Silloin kävi nimenomaan niin, että painoin tämän saman verran, ja piti laihduttaa muutama kilo. Mutta laihdutin niin etten syönyt juuri mitään, enkä sitten osannut lopettaa. Lähti 20 kiloa parissa kuukaudessa, olisin joutunut sairaalaan mutta en suostunut. Oli 6 vkoa sairaslomalla, ja sain onneksi itseni kuntoon syömällä, mutta kyllä siinä meni vuosi ennen kuin olin kunnossa.

Sinulla on ainakin upea vyötärö ympärysmitasta päätellen! Itse koin olevani todella kurvikas kun vy oli 68. Nyt on tavoite taas päästä alle 70cm. TIedän että pääsen siihen syvien vatsalihasten harjoituksilla.

Olet niin hyvän kokoinen että jos jotain haluat itsessäsi muuttaa niin ota vain joku uusi liikuntalaji - älä kajoa syömisiin. Kaikki balettiin ja balettiharjoituksiin pohjautuvat liikkeet (esim pilates) "solakoitavat" kroppaa: kiinteyttävät käsivarsia, selkää, sisäreisiä, korsettilihaksia.

Kun on lihaksisto kunnossa ja sillä tavoin kiinteä vartalo, ei haittaa vaikka olisi muutama lisäkilo päällä pehmentämässä aika ajoin. Kuten juuri joulunaikaan tai pääsiäisherkuttelun jälkeen :P

[QUOTE="a p";27776343]Kysyn ihan siksi että olen entinen anorektikko, ja vaikka siitä on aikaa pitkälti toistakymmentä vuotta, en välttämättä vieläkään osaa suhtautua itseeni. Näen itseni auttamattoman läskinä, ja kovasti tekisi mieli laihduttaa, mutta järjen ääni sanoo muuta.

170 cm
66 kg
RY 94
vy 67
LY 94[/QUOTE]

Melkein samat mitat mulla ja sama ongelma. Tunnen itseni auttamatta läskiksi, mitat siis 171cm 65kg, 91-70-101. Vähän mulla siis enemmän tuota läskiä kuin sulla. Oikein inhottaa katsella itseään peilistä vaikka tavallaan tietää että varsinaista ylipainoa ei ole, mutta nuo mitat... ne on ihan kamalat kun on tottunut siihen että bmi on korkeintaan 19. Mulla vielä, kun en ole päässyt kunnon treenaamaan, on löysää vyötäröllä siis kuvittele SIINÄ ON SELVÄ MAKKARA. Ikinä koskaan ole sellaista siinä ennen ollut. Pelottaa vaan että jos aloitan treenaamisen taas niin homma karkaa käsistä...

Yhteistyössä