Olenko menettänyt viimeisen järjen hippusenikin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ihmettä

Vieras
Mutta haluuun VAUVAN :o

Meillä 3 lasta, joista vanhin jo vajaa 6v. Kakkonen 4v ja kuopus 2v. Mulla kauhee stressi siitä kun pitäisi vuodenvaihteessa lähtee kouluun/töihin... Enkä halua laittaa mun vauvoja hoitoon, (tietty esikoinen aloittaa eskarin syksyllä)
Meillä ei ole koskaan ollut tällaista tilannetta, että "vauva" on 2v eikä uutta vauvaa ole vielä. Nyt on alkanut iskemään kauheeta vauvakuumetta! Mietin plussia ja miinuksia, vaan en pääse ratkaisuun. Sydän sanoo KYLLÄ ja järki sanoo EI :(

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Ton sun tekstis perusteella sulla ei ole vauvakuumetta vaan et vaan halua töihin/kouluun ja vältät sen hankkiutumalla paksuksi.

Siis on todellakin vauvakuumetta. Tietäisit kuinka täällä kaivelen lasten vauvakuvia ja vauvatavaroita, nuuskuttelen naapurin vauvaa ja etsin vauvansängylle hyvää paikkaa.

SE tosin olisi yksi plussa, että jos tulisin raskaaksi niin ei tarvitsisi lähteä mihinkään, saisi olla kotona lasten kanssa, mutta joskus se olisi edessä kuitenkin, tiedän sen. Se vaan siirtyisi etiäppäin.

Ja turhaanhan sitä täällä päivittelen, ei vaan ennen ollut tällaista ristiriitaista fiilistä

Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmettä:
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Ton sun tekstis perusteella sulla ei ole vauvakuumetta vaan et vaan halua töihin/kouluun ja vältät sen hankkiutumalla paksuksi.

Siis on todellakin vauvakuumetta. Tietäisit kuinka täällä kaivelen lasten vauvakuvia ja vauvatavaroita, nuuskuttelen naapurin vauvaa ja etsin vauvansängylle hyvää paikkaa.

SE tosin olisi yksi plussa, että jos tulisin raskaaksi niin ei tarvitsisi lähteä mihinkään, saisi olla kotona lasten kanssa, mutta joskus se olisi edessä kuitenkin, tiedän sen. Se vaan siirtyisi etiäppäin.

Ja turhaanhan sitä täällä päivittelen, ei vaan ennen ollut tällaista ristiriitaista fiilistä

Juu, siis jokainen tehköön lapsensa millä motiivilla haluaa, se ei mulle kuulu. Jotenkin vaan sun tekstistä tuli semmoinen olo et se motiivi ois kotiin jääminen.

Niin, itse asiaan, ei kait sitä kukaan voi sun puolestasi päättää.
Itsellä nuorin 1v5kk ja ei tulis mieleenkään enää vauvakuumeilla (tällä hetkellä) kun on niin raskasta nuo jatkuvat sairastelut, yöheräilyt ja uhmat sun muut. Mut jokainen tekee omat ratkaisut.

Enpä minäkään tarkoituksella tätä kuumetta itselleni hankkinut. Olin 100% asennoitunut, että tässä ne lapset nyt ovat ja lisää ei tule. Kuopus on ollut niin vaativa joka suhteessa. Lapset tempperamenttisia ja itsepäisiä kaikki 3. Mukavuudenhalu kasvaa siinä missä lapsetkin...

Yhteistyössä