Olenko masturboinut rakastelu-orgasmini piloille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
Olen miettinyt tätä

Saan aina masturboidessani. Mutten ikinä miehen kanssa. Olen masturboinut nuoresta iästä lähtien, sormien kautta väriseviin leluihin. Jossain välissä huomasin sen, että jos pidättää hengitystään niin saa orgasmin helposti ja nykyään en saa kovin helposti sormilla orkkua ilman tuota hengen pidätystä.

Lisäksi vibrasta tullut siirryttyä sähköhammasharjaan kun ei tarpeeksi tehokkaasti värise vibra vissiin xD

Olenko opettanut itseni vaatimaan aina vaan enemmän ja enemmän orgasmiin? Vai kuvittelenko vain?

En tosin saa ikinä orgasmia silloin kun tyydytän itseäni esim. vibralla ja mies vieressä. Ei vaan onnistu. Eli ehkä kaikki on pään sisällä?

Olen 21. Itsetyydytyksen aloitin n. 10vuotiaana. Seksin 15vuotiaana.

Pitäisikö minun aloittaa itseni ns. herkistäminen. Eli jättää pois sähköhammasharja, sitten jättää pois vibra ja lopulta tyytyä pelkkiin sormiin. Ja hengenpidätys jättää siis pois. helpottaisiko?

Minäkin saan itsekseni orgasmin, mutta en miehen kanssa. Vibra täältäkin löytyy, mutta tuon hengityksen pidättämisen ja sähköhammasharjan taidan jättää väliin..

Olen miettinyt samaa itsekseni, miksi miehen kanssa en saa samanlaisia räjähtäviä orgasmeja kuin itsekseni. Olen mielestäni ollut riittävän rento, ns. valmis kokemaan miehen kanssa elämäni orkun, mutta ei..

Pohdiskeluni on johtanut seuraavanlaisiin tuloksiin: En ole sittenkään ollut vielä riittävän "rentona" tai sitten olen seurustellut ihan vääränlaisten miesten kanssa..pitää löytää joku, joka räjäyttää sananmukaisesti pankin..
Tai sitten tyydyn johonkin suhteelliseen kivaan suhteeseen, ja tyydytän itselleni loppuelämäni ajan kunnon orkut miehen työreissujen aikana..öö..:P

Kun oikea mies osuu kohdalle, alkaa orgasmejakin satelemaan! Tosin arvelen, että ikä on tässä kohtaa pelkästään bonusta eli iän myötä itseluottamus, oman kehon tuntemus jne kasvaa sellaisiin mittoihin että se mahdollistaa orgasmin saamisen täysin rentoutuneessa tilassa. Omat orgasmini ovat syntyneet vuosien harjoittelulla, oikean miehen löytämisellä(mies on luotettava ja voin olla hänen seurassaan täysin vapaa ja estoton, oma itseni) ja keskittymisellä sekä ennen kaikkea antautumalla hetkeen ja päästänyt jarrun pois päältä. Pois turha kiire ja nauttimaan!!! Onnea O:n etsintään!

PS.O:n saaminen mienen kanssa on niin iso juttu että itse en luopuisi niistä IKINÄ enää!! Ei siis kannatta tyytyä omin sormin saatuun o:n!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt:
Olen miettinyt tätä

Saan aina masturboidessani. Mutten ikinä miehen kanssa. Olen masturboinut nuoresta iästä lähtien, sormien kautta väriseviin leluihin. Jossain välissä huomasin sen, että jos pidättää hengitystään niin saa orgasmin helposti ja nykyään en saa kovin helposti sormilla orkkua ilman tuota hengen pidätystä.

Lisäksi vibrasta tullut siirryttyä sähköhammasharjaan kun ei tarpeeksi tehokkaasti värise vibra vissiin xD

Olenko opettanut itseni vaatimaan aina vaan enemmän ja enemmän orgasmiin? Vai kuvittelenko vain?

En tosin saa ikinä orgasmia silloin kun tyydytän itseäni esim. vibralla ja mies vieressä. Ei vaan onnistu. Eli ehkä kaikki on pään sisällä?

Pitäisikö minun aloittaa itseni ns. herkistäminen. Eli jättää pois sähköhammasharja, sitten jättää pois vibra ja lopulta tyytyä pelkkiin sormiin. Ja hengenpidätys jättää siis pois. helpottaisiko?
Pesetkö samalla sähköhammasharjalla hampaasi?

Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt:
Olenko opettanut itseni vaatimaan aina vaan enemmän ja enemmän orgasmiin?

Varmasti vaikuttaa, eihän mies saa millään samanlaista stimulaatiota aikaiseksi kuin hammasharja. Suunnitelmasi oli hyvä, suosittelen myös totuttelemaan siihen, että orgasmin aikaan pidät sormea/sormia sisällä. Auttaa oppimaan yhdyntäorgasmin saamista. Varmaan "pään sisältökin" vaikuttaa, joten työstä sitä myös (opettele rentotumaan ja luottamaan jne).

Minulla on sähköhammasharjoihin suunniteltuja itsetyydytyspäitä. :) Keltainen Ruusu -sivustolta löytyy. Täytyy yrittää luopua niistä, vaikka joskus O:n saaminen alle minuutissa onkin niiiiin ihanaa. Täytyy opetella kärsivällisyyttä ja pikkuhiljaa lähentymistä O:hon. Olen koukussa hammasharjaani, perkele.

Olen muuten aika harvoin saanut orgasmia kun pidän jotain sisälläni, eli todella hyvä vinkki tuo! Voisi ehkä aloittaa, että pitää vibraa sisällä (ei klitan päällä) ja samalla hieroo sormin. Sitten vaihtaa pelkkiin sormiin.

Eiköhän se O sieltä tule. Aloitin myös lantionpohjalihasten treenaamisen kun se kuulemma auttaa myös paljon. :)

Sinkku olen eli ei vakikumppania, vielä.

Itselläni löytyi orgasmit heti, kun vaihdoin pienikaluisen todelliseen jättikaluun.
Ei auttanut hengen pidättämine, eikä vilkas mielikuvituskaan, kun pieni penis ei kertakaikkiaan saanut alapäätäni tuntemaan täytetyden tunnetta.

jos saisin sut tänne niin voisin olla sun hammasharjasi...

Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt;10037745:
Olen miettinyt tätä

Yhteistyössä