M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:niin taidat joomiltä tuntuu ku kaikki halveksii sua?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:Hyi sua, ei sais sanoa mamu vaan monikulttuurinen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:niin taidat joomiltä tuntuu ku kaikki halveksii sua?
![]()
joo ootte kyllà niin ilkeità, hih
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Tottakai. Asut Italiassa etkä kotimaassasi. Viet siellä tuet, miehet, asunnot ja työpaikat.
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Hei, mäkin oon! Terkkuja sinne!
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Kylla sa taidat olla, samoin kun minakin ollut monessa maassa. NYt taalla Suomessa on taas sellainen tilanne, etta lapset ovat kuin piilomaahanmuuttajia.
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Eli maahanmuuttaja on mamu ja sittenhän monikulttuurinen on moku?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Eli maahanmuuttaja on mamu ja sittenhän monikulttuurinen on moku?
moku kuulostaa niin mokalta
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Hei, mäkin oon! Terkkuja sinne!
moi mamukamu
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Hei, mäkin oon! Terkkuja sinne!
moi mamukamu
Moi. Ollaan vaarallisia. Viedään työpaikat ja miehet paikallisilta.
Tää on niin nastaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Hei, mäkin oon! Terkkuja sinne!
moi mamukamu
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Hei, mäkin oon! Terkkuja sinne!
moi mamukamu
Moi. Ollaan vaarallisia. Viedään työpaikat ja miehet paikallisilta.
Tää on niin nastaa!
kyllà on kiva se pienikin kiusa
Alkuperäinen kirjoittaja Sinna:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Hei, mäkin oon! Terkkuja sinne!
moi mamukamu
Täällä yksi maahanmuutaja suomessa! Tosin kävin vain ruotsin puolella syntymässä, mutta maahanmuuttaja mikä maahanmuuttaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Eli maahanmuuttaja on mamu ja sittenhän monikulttuurinen on moku?
Niin tekee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Eli maahanmuuttaja on mamu ja sittenhän monikulttuurinen on moku?
Niin tekee![]()
Ja on niin totta.