Olenko mä nyt huono äiti?

• Viestiketjun aloittaja epäkelpo äiti
  • Ensimmäinen viesti
epäkelpo äiti
Mun mielestä Lassien haalarit on ihan hyviä. Meillä on niitä ollut useampia sekä välikausi- että toppapukuna. Nytkin olisin valmis ostamaan ko. merkkisen haalarin alesta, jos niitä alessa olisi. Meillä on yleensä enemmän kuin yksi ulkovaate per talvi/kevät/syksy ja se toinen vaate voi sitten olla vaikka vedenpitävä. Päiväkodissa vedetään kurahousut päälle joka tapauksessa oli sitten Reimatekkiä tai ei.

Olenko mä siis huono äiti, kun haluan pukea lapseni tän palstan mielestä kelvottomiin halpishaalareihin? Vai olenko mä vaan niin köyhä, ettei ole varaa hienompiin vaatteisiin ja sitä kautta kelvoton äidiksi?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
oikeesti????
Jos olet tätä palstaa vähääkään lukenut, niin olet huomannut, että Lassien haalarit haukutaan joka ketjussa. Kukaan ei koskaan ehdota niitä, jos joku kyselee hyvää haalaria. Mutta mun mielestä ne on oikeasti ihan hyviä.

Mjoo eipä oo meilläkään kumpiakaan, Lassieta tai Reimateciä vaan paljon halvempia mm. H&M lastenhaalareita. :s

Että jos sä olet tuon perusteella huono äiti, niin on kuule tosi moni muukin ja ne on vielä huonompia äitejä kuin sinä jos nykyään haalareiden merkin perusteella mitataan "hyvä äitiys".

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jadenia:
Mjoo eipä oo meilläkään kumpiakaan, Lassieta tai Reimateciä vaan paljon halvempia mm. H&M lastenhaalareita. :s

Että jos sä olet tuon perusteella huono äiti, niin on kuule tosi moni muukin ja ne on vielä huonompia äitejä kuin sinä jos nykyään haalareiden merkin perusteella mitataan "hyvä äitiys".
Onko H&M muka halpa? Mulla on sellainen käsitys, ettei ne toppavaatteet ole mitään erityisen halpoja.

No ainakin tuo haalari mikä meidän muksulla on, maksoi jonkun 35 euroa eikä ole mitään vettähylkivää "reimatekkiä". Ainakin tällä palstalla on muutamaan otteeseen myös H&M-haalarit (ja melkein kaikki muutkin) luokiteltu halpisjutuiksi.

jep huoh
Kyllä sä olet huono äiti, koska käytit noin monta lausetta "voi kun ei haalarit tee äitiyttä, sähän olet maailman paras äiti lapsillesi" -kommenttien kalasteluun. Lapsesi olisivat onnellisempia, jos pelaisit niiden kanssa muistipeliä.

Mä vaan haluan nähdä sen ihmisen, joka muka ihan oikeasti miettii että "oonko mä nyt huono äiti, kun mun lapsella on Lassien puku!" :whistle:

Mä oon nähnyt Lassieta kehuttavan monesti, sekä tällä palstalla että muualla.

Mä vaan haluan nähdä sen ihmisen, joka muka ihan oikeasti miettii että "oonko mä nyt huono äiti, kun mun lapsella on Lassien puku!"

Näinpä ... Itse olen tyytyväinen kun lapsi on ulkona tyytväinen lämpimissä vetimissä ! Nytkin tuossa pihalla hangessa hyppii onnessaan Lassien HYVÄ puku päällä !!!

Gluteus maximus
Lassiet on vaan parhaita, ainakin meillä on G-tech haalarit ihan huippuhuviä olleet ja kestäviä. Reimatec on aivan surkea, kun ensimmäisen laskun jälkeen takapuoli ja polvet kuluneet valkoisiksi. Lenne oli pettymys meillä, meni rikki, Jonathan oli kylmä ja kului nopeasti. Minä en enää muita osta kuin Lassieta.

Yhteistyössä