Olenko mä ainoa huono soittelija

• Viestiketjun aloittaja annek.
  • Ensimmäinen viesti
annek.
(puhelimella siis), ja muutenkin huono pitämään yhteyttä oikein kehenkään säännöllisesti.

Sitä vaan tuntuu siltä, ettei oikein ole mitään juteltavaa kenenkään kanssa. Elämä sujuu vanhaan malliin ilman sen mainittavampia tapahtumia, että yritä siinä nyt keksiä jutunjuurta, kun kuulumiset on käytännössä "samaa kuin ennenkin".

Joskus tuntuu myös siltä, että minullekaan ei kukaan viitsi soitella, koska minä ja elämäni ovat niin tylsiä, että kukaan ei viitsi kuulla niistä.

Intro
Mä olen kanssa tosi huono pitämään yhteyttä. En tosiaankaan soita koskaan kenellekään, eikä kukaan soita minulle. Enkä sitä kaipaakaan. Mulle facebook on sopiva väline kuulumisten vaihtamiseen. Muut näkevät mitä mulle kuuluu ja mä näen mitä muille kuuluu, niiltä osin kun kukin itsestään haluaa ilmoitella. Taidan olla aika introvertti, joten tämä määrä kontakteja työkavereiden ja perheen lisäksi riittää mulle paremmin kuin hyvin.

Mäkin oon huono yhteydenpitäjä, en soita tai kutsu kylään. Kaverit hoitaa soittamisen ja kutsuvat itsensä kylään :). En enää tykkää jaaritella tuntitolkulla puhelimessa, mulla on tärkeempääkin tekemistä.

Yhteistyössä