Olenko maailman huonoin äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äitikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äitikö?

Vieras
Aamulla töihin lähtiessä mies nostaa poikamme aina viereeni nukkumaan, koska poika nukkuu aamut levottomasti joten minun ei tarvitse kokoajan hyppiä pinnasängyn ääreen laittamaan tuttia hänen suuhunsa yms.. Tänään aamulla kuitenkin kauhukseni heräsin siihen mitä olen aina pelännyt! Poika putosi sängystämme lattialle vaikka olin reunat vuorannut tyynyillä ja itse tietenkin olin toisella puolella "esteenä".

Kamala huutohan siitä tuli mutta kun nostin pojan syliini rauhoittui melkeinpä heti. Neuvolaan koitin soittaa mutta tietenkään siellä ei nyt vastata. yritin pojan päätä tutkailla eikä mitään kuhmuja yms näy. Muutenkin on oma iloinen itsensä. Eli kannattaako kokeilla vielä soittaa tuonne neuvolaan että pitääkö käydä näyttäytymässä?

Alkuperäinen kirjoittaja huono äitikö?:
Aamulla töihin lähtiessä mies nostaa poikamme aina viereeni nukkumaan, koska poika nukkuu aamut levottomasti joten minun ei tarvitse kokoajan hyppiä pinnasängyn ääreen laittamaan tuttia hänen suuhunsa yms.. Tänään aamulla kuitenkin kauhukseni heräsin siihen mitä olen aina pelännyt! Poika putosi sängystämme lattialle vaikka olin reunat vuorannut tyynyillä ja itse tietenkin olin toisella puolella "esteenä".

Kamala huutohan siitä tuli mutta kun nostin pojan syliini rauhoittui melkeinpä heti. Neuvolaan koitin soittaa mutta tietenkään siellä ei nyt vastata. yritin pojan päätä tutkailla eikä mitään kuhmuja yms näy. Muutenkin on oma iloinen itsensä. Eli kannattaako kokeilla vielä soittaa tuonne neuvolaan että pitääkö käydä näyttäytymässä?

´Sellaista voi sattua ja se oli vahinko. Jos lapsella ei ole hätää miksi sinä neuvolaan edes soitat.
Kyllä sitä on sydän sykkyrällä monta kertaa lasten kanssa........kannattaa tottua siihen.

kiitos teille! Tosiaan täällä huolesta soikeana olin jo. Poika on siis n. 7kk vanha. Ja ensimmäinen! En tiennyt mitä oikein tehdä joten siksi sinne neuvolaan soittelin että pitääkö tutkia tarkemmin.

itku on aina hyvä merkki. huolestuneempi pitää olla jos lapsi ei itke putoamisen jälkeen. mä en oikeasti tiedä yhtään lasta näin äkkiseltään ajateltuna joka ei ole pudonnut esim. sängyltä...ja kenellekkään heistä ei ole käynyt kuinkaan. joskushan toki voi olla huono tuuri matkassa mutta yleensä selviää pelkällä säikähdyksellä.

Uusimmat

Yhteistyössä