Olenko mä naurettava, jos laitan verhoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hei

Vieras
Olenko mä naurettava, jos laitan pussilakanan makuuhuoneen verhoksi? Mulla on yks paksu, sievä valkoinen pussilakana jossa luonnonvalkoisella kiemuroita. Sopii kangas tosi hyvin makuuhuoneeseen. Et nauraako kaikki mulle jos laitan sen :D ? Se on levee, et peittää koko ikkunan jos haluan niin. Onko tyhmän näköistä jos on vain yksi leveä "verho"? Olis tyynyliina sit koristetyynyyn samaa sarjaa :D mitäs sanotte? Olen aina luullu sitä pöytäliinaksi, enkä ole avannut paketista vaikka on ollu meillä jo monta vuotta. Äsken sit huomasin sen ja ajattelin et kyllähän pöytäliinasta voi verhon laittaa :D mut se oliki pussilakana!

No ripusta se ikkunaan ja katso miltä näyttää. Jos näyttää hyvältä, niin samapa se sille oli se pussilakana tai ei.... Eikä sitä tarvii kenellekkään kertoo, että se on pussilakana ;)

Aivan varmasti jonkun mielestä olet naurettava. Toinen kehuu kekseliäisyyttäsi ja näkemyksellisyyttäsi, joku vihmerä järjestää palstamammoille asiasta gallupin.

Mitä mieltä itse olet?

Piika-äiti, joka käyttää surutta lakanoita ja verhoja liinoina ja päinvastoin. Mattoa ei ole vielä verhoksi laitettu.

Mulla on olohuoneessa pussilakanasta ommellut verhot.Ihan täydestä menee.Kannattaa ommella sillai,että on se kangas yksinkertaisena niin ei ainakaan näytä hassulta.

Niin, mä melkein jo päätinkin et laitan verhoksi. Mutta onko hassua ku on vain yks? Tosin huonekin on pieni ja silleen et ei varmaan tarvi kahta. Tietty jos purkais jne niin sais kaks. Mut ku en ole yhtää varma et osaan purkaa ja ommella sievästi, oon vähän käsi ompeluhommissa :D

niin, eihän ne muut tiiä et se on pussilakana :D mä muistan kun muutin ekaan omaan kämppään ja olin kädestä suuhun elelevä opiskelija, eli rahaa ei jäänyt juuri mihkään ylimääräiseen, niin kerran yhdellä kaverilla joka oli jo duunissa näin yhdet maailman ihanimmat verhot! kuolasin niitä siellä ja kysyin et mistä on kangas.. tuli ylevä vastaus et sieltä ja sieltä ja 550mk metri. |O oisin joutunu sitte noin reilun vuoden säästeleen et oisin saanu hankittua ne samanlaiset.. Menin sattumalta kirpparille ja siel oli ihan saman tyyliset pussilakanat vitosella. Ostin pois ja tein verhot, toinen pussilakana jäi sit "varalle" vielä :whistle: ja hitto oli hienot !

onko sulla nipsutanko vai semmonen tankotanko? :)

kato jos sulla olis tankotanko, niin sä voisit ostaa silkkinauhaa, ja niillä päivisin ripustaa sen verhon. eli että nostat verhoa, laitat nauhat ympärille ja sidot alta.illalla kun kukaan ei nää, niin avaat se rusetit vaan.
kukaan ei osaa epäillä mitään :)

Ihanaa, että muillaki on käyny mielessä tämmöinen :D mulla ajatus tuli ku punaiset verhot ei sovi tähän huoneeseen eikä pysty nyt uusiakaan ostaan.

Piika-äiti, mä ihan jo ilostuin kekseliäisyydestäni :D

joo kyl mä laitan ton. Jos on hassu pelkkänä lakanana, niin sit puran ja ompelen.

Ja minkäs mä sit matoksi laitan :P se olis seuraava ongelma.

Nipsutanko on, että sinne sit vaan nipsuttimilla roikkumaan. Mallailin tossa, ja kyl mä yritän ylittää itseni ja purkaa ja ommella reunat, saan kaks ihanaa, ohutta verhoa. Vitsit mä olen onnellinen! Meidän makuuhuoneesta tulee kaunis :)

Alkuperäinen kirjoittaja TiuhtitiViuhtiti:
mää taas värkkäsin pajusta meille verhot eteiseen.
Eil sillä oo väliä mitä muut ajattelee kunhan ite tykkää.

Mulla on kuistilla käpyverhot, siis käpyjä sidottu sopivin välein keinokuitulankaan, ja näitä käpylankoja sitten sidottu sopivasti.

Yhteistyössä