olenko mä jotenkin mitätön ihminen jolla ei ole väliä kun mulle sanoituilla kellonajoilla ei oo mitään merkitystä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsä

Vieras
tää on nyt tältä viikolta, mutta tätä tapahtuu alvariinsa.

lapseni isä soittaa ja sanoo, että tuo lapsen kotiin klo20.
ok.
hän tulee klo21.15.

siskoni sanoo, että tulee hakemaan paitansa klo19.30.
ok.
hän tulee klo20.30

kaverin kans lähdössä viihteelle ja kaveri sanoo mulle, että tulee hakemaan mut kotoa klo17.
ok.
laittaa yhden välitekstarin et sori kestää ja tulee lopulta klo19.

välillä musta tuntuu et kaikki kuvittelee, et mulla ei ole mitään muuta tekemistä kun odottaa kotona!!! voisin käydä kaupoilla, kavereilla, lenkillä yms, mutta olen "turhaan" kotona vaikka kukaan ei tulekaan. tunnissakin ehdit tehdä vaikka mitä.
alan kohta tehdä niin, että mä vaan häivyn. on se lapsenkin isälle kiva et sit kun vaivautuu paikalle, niin mä en ookaan kotona. mua nyt ärsyttää kun oon taas odottanu siskoani puoli tuntia ja sen takia lähdin aikasemmin naapurista istuskelemasta kun sisko soitti n.19 et on viimestään puolelta meillä.

ÄRSYTTÄVÄÄÄÄÄÄ!!!!

mulla ärsyttää juuri sama anoppi soittaa et tulee käymää 14aikaa joo ja odotan turhaa sit tulee joskus 17 aikaa just kun pitäis laittaa ruokaa ja vähän muutakin!!!
samoin kaverit sopii et nähää huomen kello 12 sit viesti tulee just 12 aikaa joo en tuukkaan tänään turhaa laittanu syömistä..

Mä ja mies ollaan meidän kaveripiiristä melkein ainoita, jotka osaa pitää kiinni sovituista kellonajoista. Eli toi on vissiin aika yleistä. Ärsyttää aina odotella. Hermot siinä menee.

Ex ja sisko nyt ei sinusta eroon pääse, muuten seuraava askel olisi, että eivät tule ollenkaan.

Siihen on mulla pari kaverisuhdetta kaatunut. Minuahan ei kohdella niin kuin ei mitään väliä. Jos joku asia ei sovi, siitä en suutu. Ilmoittaa pitää kuitenkin, että ei nyt onnistukaan.

Kyllä minullekin noin tapahtuu, että ihmiset lupaa tulla tiettyyn aikaan ja ei sitten tulekaan. Onhan se ärsyttävää, mutta toisaalta jos olen kotona niin kotona on yleensä aina jotain mitä voi puuhastella odotellessa. Tosin ei kyllä kukaan ole tullut montaa tuntia myöhässä.. se ärsyttäisi jo tosi paljon. Tiettyjen henkilöiden kanssa kun sovitaan että monelta tulevat, niin kerron että se aika sopii mutta lähden sitten tiettyyn aikaan tai olen suunnitellut muuta myöhemmin. Eli jos siitä myöhästyy niin ei voi mitään.

Anoppi tekee joskus sitä että ilmoittaa edellisenä päivänä että tulevat huomenna. Ja ei siis muuta, ei kellon aikaa, ei mitään että mihin aikaan päivästä :D Alussa odottelin kiltisti kotona, mutta sitten kun anoppi teki sitä että ei edes tullutkaan koko päivänä niin olen alkanut tekemään meidän omia juttuja ihan rauhassa ja jos ei satuta olemaan kotona niin sitten ei vaan olla.

Yhteistyössä