Olenko mä ihan jäätävä läski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sokea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sokea"

Vieras
Pituutta 158cm, vaatekoko on xl, joissakin vaatteissa jopa l (ja juu, ei kiristä ne). Housuissa koko 46 on sellainen, joka ei purista vyötäröstä yhtään, päin vastoin ovat ehkä jopa hiukan löysät. Jotain vaatteita on koko xl, jotka roikkuu mun päällä, osa taas on ihan hyvin istuvia.

Mä en hahmota yhtään mun kroppaani, varmaan syömishäiriö tekee sen. Mulla ei siis ole mitään käsitystä siitä, miltä mä näytän ulkopuolisten silmissä. Omasta mielestä mä oon ollut aina aivan järkyttävä läski, vaikka joskus oon jopa mahtunut kokoon 36.

No olethan sä tosi ylipainoinen, mutten mä menisi ketään läskiksi sanomaan. Mä olen kymmenen senttiä pidempi ja siinä ylipainon rajoilla vaatekoko oli 40-42, joten siitä päättelisin että sun pituisella pitää noin isot vaatteet täyttääksesi olla jo melkoisesti ylimääräisiä kiloja.

No jos sä olet noin lyhyt ja joudut käyttämään koon XL vaatteita, niin kyllähän sä todella isokokoinen olet.

Omistatko mittanauhan? Mittaa strategiset mittasi, niistä lihavuuden parhaiten huomaa.

Onko sulla kameraa, laita vartalokuva tänne niin saat arvion. Noilla mitoilla joku voi olla "jäätävä läski" ja joku toinen muodokas nainen, ja eniten tuossa erona on se miten kilonsa kantaa.

[QUOTE="sokea";23096143]Mullon kamera vaan kännyssä, ja sekin tosi huono.. Saa nähdä onnistuuko sillä ottamaan mitään, mistä saisi selvää. Voi olla että jää haaveeksi.[/QUOTE]

Onnistuu sillä kun on valoisaa, ota vaan se kuva.

No just mun pitunen! Mä käytän 44 vaatteita ja painoa on nyt 68 -oon laihiksellakin just, painoin pahimmillani 73, ja tilasin jo ekat 46 paidat ja rupesin miettiin että nyt riittää -enää en aio tilata näitä "telttoja"!

En koe olevani mikään "jäätävä läski", paljon pahempiakin on katukuvassa! Mutta kylläkin tukeva/pullukka voisin sanoa ;) . Minä koen olevani sopiva sit ku puntari on 62-61kg, sit mahtuu 38 päälle hyvin ilman kirraamista :)

7467575.jpg

epäselvä kuva, mutta parempaakaan ei nyt ole

Oon saman pituinen kuin sinä ja näytän samalta. Painan 97 kg.
Joten joo, ylimääräistä on mutta yritän kovasti päästä eroon, ei vaan ole helppoa muutaman terveydellisen seikan takia..
Eivät liity ylipainoon mutta vaikeuttavat lääkärinkin sanalla laihduttamista.

Mene lääkäriin. Tiedän itse miltä tuntuu, kun on ihan varma itse, että on järkky pömppömaha, vaikka painoa alle 50 kg; peili ei kerro missä mennään. Vaatekokoja on niin joka lähtöön, ettei niistä voi paljoakaan päätellä.

[QUOTE="sokea";23096331]Tuossa linkki toiseen, mutta ei sekään mikään parempi kuva ole..
Aijaa.com - 7467574.jpg[/QUOTE]

WOW, et todellakaan ole. Olet juuri oikean kokoinen ja seksikäs kuin mikä, olet minun mielestäni täydellisen kokoinen juuri noin ihan omana itsenäsi.

Sul on varmaan aika paljon vientiä kun olet liikenteessä? Minun mielestäni sinä olet juuri sen kokoinen mitä naiselta voidaan olettaaolevan kokoa, toki toiset tykkää erilaisista mutta en ymmärrä niitä jotka tykkäävät erilaisesta. =)

Yhteistyössä