Olenko mä aivan pöhkö kun jo mietin kesätöitä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun pitäisi keksiä ensi kesälle töitä, mutta mistä? Viime kesänä olin sellutehtaalla kolme viikkoa siivoamassa, mutta siellä puhtaanapito ulkoistettiin eikä samaan hyvään tienestiin pääse enää. Yksi siivoojista sanoi, että senkun hakee vain tuotantoon kesätöihin :o :o Siellähän oli koko tehdas tiltissä kun mä sinne menisin sekaamaan...

Ainakin S-ryhmän paikkoihin aion hakea niin kuin tänäkin vuonna hain (en kyllä päässyt ). Siihen saa laittaa kolme paikkaa hakutoiveiksi.

Sitten vielä sellainen, että mähän en ole edes Suomessa silloin, kun haku kesätöihin alkaa. Pitää siellä Espanjassa sitten päästä laittelemaan netin kautta hakemuksia, kunhan nyt vain keksii mihin paikkoihin.

Saanhan mä tietysti toimeentulotukea jos ei töitä ole, mutta töissä saisi enemmän rahaa ja olis jotakin tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Olitkos sä menossa sinne espanjaan?

Jep, lähtö tammikuun 8 päivä. B)

Lähteekö su lapsi mukaan? Kauan olet siellä? Mä muistan kun suunnittelit sitä mutta sen jälkeen mulla on mennyt kaikki ohi.

:whistle:

Likka jää isälleen. Lähtö tosiaan 8.1 ja tullaan takaisin aikaisin aamulla 17.2.

Olitkos sä menossa sinne espanjaan?

Jep, lähtö tammikuun 8 päivä. B)

Lähteekö su lapsi mukaan? Kauan olet siellä? Mä muistan kun suunnittelit sitä mutta sen jälkeen mulla on mennyt kaikki ohi.

:whistle:

Likka jää isälleen. Lähtö tosiaan 8.1 ja tullaan takaisin aikaisin aamulla 17.2.

No kohta on sulla lähtö. Toivottavasti menee hyvin. Mä kun opiskelin lähihoitajaksi niin 2 meidän luokalta lähti vaihtoon ulkomaille. Musta ei siihen olisi.

Yhteistyössä