Olenko mä ainua 100kilonen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo satakiloinen vaan REUILUSTI YLI SEN, lasketaanko mut silti joukkoon :whistle: :wave: Mut vapise 100kg, kohta sä meet rikki ja susta rapisee numeroita niin ettei tarvi kynää kuluttaa kahta numeroa enempää :D
No realistisesti siihen kyl menee enemmänkin aikaa, paino nyt 112.1kg lähtöpaino 117.8kg. Keväällä sukujuhlat joihin kyl aion hieman kohahduttaa uudella hoikemmalla olemuksellani, eli pitäisi innostua vielä liikkumaan jotta läski alkaisi sulamaan noroina :D
Eikä paikkojen kiinteytyminenkään olisi pahasta, ilkeen näköistähän se ois jos mahanahka, allit, ja peppu roikkuis ku tyhjät jauhosäkit..
No laihaa, hoikkaa musta ei saa tekemälläkään, senverran nautiskelija olen.. eli oon tosityytyväinen jos saisin joskus painon 8-alkuiseksi. Mut etappi kerrallaan niin kauan kuin siltä tuntuu, nyt odotan 110 rikkoutumista =)

muitakin löytyy kuten huomaat ja minäkin liityn joukkoon. Lähtöpaino oli 106kg, niin paljon painoin kun menin nuorimmaista synnyttämään.... :headwall:
Herkut maistuivat kun vuoden välein lapset todettiin autistisiksi, mutta nyt ollaan jo elämässä kiinni ja alas päin paino ;)
Tänään taas pv punniotus, viime viikolla 103!!

VUOSI SITTEN KUN KUOPUS SYNTYI OLIN 100KG. IMETYS AUTTOI PUDOTTAMAAN N. 87KG. NYT LOPETIN IMETYKSEN JA ALOITIN LASKEMAAN PAINONVARTIOIDEN PISTEITÄ...
EIKÖHÄN SITÄ TULOSTA ALA PIKKUHILJAA SYNTYMÄÄN...

Et oo tosiaankaa.Oon tällä hetkellä niinku viimesilläni vaikka en odota.Kuopus synty vuos sitte ja mä olen vaan lihonu viimesen vuoden takas ne kilot jotka jäi laitokselle.Nyt pitäs ottaa ittee niskasta kii.Puntari näyttää varmaan 102... :ashamed:

Täällä 100 kiloinen kanssa...tai olin vielä helmikuun alussa. Nyt on kolme kiloa tippunut kuukaudessa painonvartijoiden ohjelmaa noudatten.
Ei oo heleppoa..mutta ei voi enää elää näin isona...polvet pettää ja verenpaine nousee kohisten.

Olin jotain 108 kg ennen synnytystä puolisen vuotta sitten.

Joo mää olin kans joku aika sitte 108,7kg mutta hyvin on lähteny pv:ssa sujumaan ja vaaka näytti maanantaina 88.3...tavoite siintää 68kg mistä on aikoinaan lähdetty liikkeelle... Esikoista kun menin synnyttää viimeisilläni painoin 78kg eli kymmenen kiloa vähemmän kun nyt ei raskaana!!!!! Mutta enää ei käy edes mielessä että pisteitä haaskaisin herkkuihin, kun tänne asti olen päässyt pääsen maaliinkin asti ja siellä pysyn. Nyt olen elokuun alusta ollu ryhmässä ja tavoite ensi joulussa=))) Tsemppiä vaan kaikille,kun vauhtiin pääsee niin kaikki iskostuu takaraivoon ja tuntuu niin itsestäänselvyydeltä syödä terveellisesti ja herkutella silloin tällöin kevyesti=) Aurinkoista kevättä kaikille ja taistellaan kiloistamme irti!!

Heti joulun jälkeen vaaka näytti 98,1kg. Se oli hirveä tilanne. Siitä lähtien olen tarkkaillut syömistäni hyvin tehokkaasti. Painoa on nyt 90,5kg. Tavoitteena on päästä hyvin lähelle normaalipainoani, siihen on todella matkaa vielä hurjasti. Siis tavoittelen 73-75kg. Taivalta riittää.

Mulla oli vuosi sitten painoa 97kg ja pituutta vain samat 161cm kuin ennenki. Toisen lapsen jälkeen paino vain jotenkin lähti nousemaan kun pitkittynyt babyblues vaivas. Viime vuonna näihin aikoihin päätin saada oloa paremmaksi. Siitä sit pikkuhiljaa laskemaan päin. Itsekseni yritän ja ensin lähti 15kg. Puolen vuoden tauko ja tammikuun alusta uusi yritys päälle! Nyt on paino alle 80kg mut vielä ei olo ulkomuoto tyydytä. Tsempataan toisiamme heikoilla hetkillä! yhdessä onnistutaan!

Yhteistyössä