Olenko liian läski? :)

• Viestiketjun aloittaja Janica89
  • Ensimmäinen viesti
Janica89
No onha tässä muutaman kuukauden aikana tullut liikuttuu. Noin 2kk sitten painoin lähes 84.5kg ja nykyään 79.0kg:sta 80.0kg:loon joten olenpaha saanut ainakin vähäsen pois. :D Mutta hei. Kertokaa nyt että paljonko minun pitäisi OIKEASTI painaa? Olen edelleen vähän yli 170cm ja painan välillä sen 79.0kg ja välillä 80.0kg joten ei muuta kuni vastauksii kiitos! ;) Ja muuten! Onko pulkalla laskeminenm hiihtäminen ja luistelu hyvää liikuntaa? :whistle: Polttavatko ne rasvaa pois? Olen tässä jo kauan haaveillut pääseväni hiihtämään, laskemaan ja luistelemaan. :p Koska ei ole noista herkuistakaan uhkaa. Suoraan sanottuna E PIDÄ herkuista, lempi herkkuni on porkkana ja sitähän mussutan joka päivä. :p Vastailettehan ystäväiseni? :D :wave:

siirihiiri
aikasemminki tainnu vastata sulle ;) 65-70kg ja oisit normaali painonen =) hyvinhän oot saanu jo painoo tippumaan, jatkahan samaa rataa ja pian pääset tavoitteeseesi =) kaikki liikkuminen on hyödyllistä.. ite alotin tossa kk sitten sauvakävelyn ja tykkään että on tosi tehokasta :) niin ja pisteille aloin eilen :x pitäs saada 4-5kg pois.. saapas nähä ;) onko sulla pv.n ohjeita?? niillä saisit kyllä suht "helposti" laihtumisen vauhtiin.. tsemppiä!

Hiihtäminen ja luistelu on todellakin tehokasta liikuntaa! Ottaen huomioon että vauhti pidetään koko ajan sellaisena että hiukan hengästyttää. Pulkkamäessä riehumisenkin lasken tehokkaaksi rasvanpoltoksi jos ravaat aina vauhdilla ylös! Tsemppiä vaan talveen! Kyllä noilla lajeilla pärjäilee.. =)

Janica89
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2004 klo 13:06 siirihiiri kirjoitti:
aikasemminki tainnu vastata sulle ;) 65-70kg ja oisit normaali painonen =) hyvinhän oot saanu jo painoo tippumaan, jatkahan samaa rataa ja pian pääset tavoitteeseesi =) kaikki liikkuminen on hyödyllistä.. ite alotin tossa kk sitten sauvakävelyn ja tykkään että on tosi tehokasta :) niin ja pisteille aloin eilen :x pitäs saada 4-5kg pois.. saapas nähä ;) onko sulla pv.n ohjeita?? niillä saisit kyllä suht "helposti" laihtumisen vauhtiin.. tsemppiä!
Juu sut mä muistanki! :D Upee tunne ku kävin vaa'alla. Näytti 79.0kg!! Wohoo!! :D :D Ihguu! Enään tarttee se 9.0kg saada pois! :p Koulus oli tänään muutenki liikkaa ja siellä juoksin pienen judosalin keskellä sen 30kierrosta koko ajan ja hikihä siin tuli, noin 10min meni. Aika kauan mun mielest! :D Sitte ku tulin koulusta kotiin, hölkkäsin sen 15min meidän 20v shetlanninponi tamman kanssa. Oisin kyllä menny enemmänki mutta ei se pullukka jaksanu. Hihhih! :p Nyt on niin avoin ja itsevarma olo että menen syömään porkkunaa. Kiitos rakkaat ystäväni kaikesta avusta! Menenki just syömään porkkanaa ja sen jälkee tanssimaan. Hyvii jatkoi ja tsemppii kaikille! :D :saint: :p :flower: :flower:

Yhteistyössä