olenko läski näillä mitoilla? järjen mukaan en, mutta.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mannnnna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mannnnna

Vieras
pituus 177 cm, paino noussut 63 kilosta 67-68 kiloon. painoindeksi on normaalin puolella, järkikin sanoo, ettei muutama lisäkilo muuta vartaloa niin kovin paljon.

silti on jotenkin läski olo. kyllä, aion laihduttaa lisäkilot pois, mutta ihan hetkessä se ei tapahdu.

olen miettinyt usein, että mahdanko nähdä itseni jotenkin vääristyneesti. vai olenko ihan oikeasti pullukka. toisaalta silloinkaan, kun painoin vähemmän, en ollut tyytyväinen painooni...

lisäksi olen tapaamassa pitkästä aikaa erään miehen, jonka silmissä haluaisin olla hyvännäköinen. kun viimeksi tapasimme, painoin muistaakseni noin 65 kg. huomaako mies tuollaisen painonnousun? ahdistaa, kun miehen kanssa varmaankin puuhaillaan kaikenlaista, haluan toki itsekin, mutta tää kroppa latistaa mun fiiliksiä... äh.

onhan tämä toisaalta tosi turha ongelma.

No et todellakaan ole läski, ainakaan noitten mittojen perusteella. Vaikak kyllähän löysää voi olla vaikka ei olis ylipainoakaan, että sinänsä vaikea sanoa näkemättä.

itsellä sama painoindeksi (pituus 174cm) ja huomannut,että riippuu päivästä/fiiliksestä näyttääkö mielestään paksulta vai hyvältä. Olin aikoinaan 10kiloa kevyempi mutta silti näin peilistä muka ne samat makkarat kuin nytkin...

Hoikkahan sä oot. Mut eri asia onko sulla ylimääräistä löllöä, ne lähtee treenillä ei välttämättä laihduttamalla. Lihas painaa enemmän kuin läski (esimerkkinä yksi kaveri joka on saman pituinen ja painoinen kuin minä mutta näyttää paljon hoikemmalta koska on treenatumpi, varsinkin keskivartalosta). Toki riippuu myös vartalotyypistä.

Noin pitkä ei voi millään ollä läski noilla mitoilla. Minä 178 senntiä olen nuorena painanut hoikimmillani noin 62 kiloa ja olen jälkeenpäin saanut kuulla, että olin vähän turhan laiha.

Minä olen nyt sinun alkumitoissasi ja olen laiha läski eli vaatteet päällä näyttää laihalta, mutta en ole kiinteä. Minkään näköistä laihdutusta en todellakaan tarvitse, vaan lisää lihaksia. Veikkaan, että olet oikein hyvissä mitoissa nyt, jos teet muutakin kuin makaat sohvalla. Minä olen ihan sohvaperuna.

olisko muilla vielä kommentoitavaa?

tosiaan, mulla on laihempanakin ollut usein ns. läski olo. omassa päässähän suurimmat ongelmat taitaa olla. välillä olen tosi tyytyväinen omaan ulkonäköön, välillä taas olen mielestäni ruma.

vertailen itseäni paljon muihin, mutta on niin vaikea tietää, miten muut minut näkevät. ja nyt ahdistaa se, mitä ne muut ajattelevat mun ulkonäöstä. tai siis tämä yksi mies. jos olen kelvannut hänelle 65-kiloisenakin, niin ei pari extrakiloa voi kovin paljon vaikuttaa, vai? kun kyseessä on kuitenkin vain muutama kilo, eikä 10. ja tarkoituksena on kuitenkin saada ylimääräiset pois, eikä lihoa vielä lisää.

Mitäs jos laittaisit tuollaiseen tapaamiseen sellaisen hoikentavan alusasun? Vaikka lantiolle hameen alle. Nuohan voivat hoikentaa paljonkin ja hyvällä itsetunnolla on sitten kiva mennä tapaamiseen:)

Miepä sanon sulle: et todellakaan ole liian "lihava". Ja vaikka olis vähän löllöä jossin, niin vähät välität. Onko se mies sitten joku täydellisyys? Itse treenaan kovastikin ja kyllä silti lantiolla parit ylimääräiset kilot löytyy, mutta en välitä.

[QUOTE="mie";26836503]Miepä sanon sulle: et todellakaan ole liian "lihava". Ja vaikka olis vähän löllöä jossin, niin vähät välität. Onko se mies sitten joku täydellisyys? Itse treenaan kovastikin ja kyllä silti lantiolla parit ylimääräiset kilot löytyy, mutta en välitä.[/QUOTE]

kiitos kannustuksesta :) kukaan ei ole täydellinen. itsetunto vain on koetuksella ajoittain.

olisko muilla vielä kommentoitavaa?

tosiaan, mulla on laihempanakin ollut usein ns. läski olo. omassa päässähän suurimmat ongelmat taitaa olla. välillä olen tosi tyytyväinen omaan ulkonäköön, välillä taas olen mielestäni ruma.

vertailen itseäni paljon muihin, mutta on niin vaikea tietää, miten muut minut näkevät. ja nyt ahdistaa se, mitä ne muut ajattelevat mun ulkonäöstä. tai siis tämä yksi mies. jos olen kelvannut hänelle 65-kiloisenakin, niin ei pari extrakiloa voi kovin paljon vaikuttaa, vai? kun kyseessä on kuitenkin vain muutama kilo, eikä 10. ja tarkoituksena on kuitenkin saada ylimääräiset pois, eikä lihoa vielä lisää.

En tosiaankaan usko miehen huomaavan muutaman kilon muutosta :) Tiedän toki tunteen. Laita kuva niin kerrotaan miltä näyttää :)

Yhteistyössä