olenko lapsellinen paska??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Siis en tiiä edes miksi, mutta vituttaa/masentaa aivan pirusti. Tirautin parit naurettavat kyyneleetkin.

Ja siis kysehän on niinkin naurettavasta asiasta kuin yhdestä tulevasta viikonlopun keikasta. Olin pähkäilly tosiaan pääni puhki mitä tehdä kahdestaan mieheni kanssa viikonloppuna, miten ottaa yhteistä aikaa kerrankin kunnolla, miten saada aikaiseksi ihana ilta yhdessä yhdistettynä johonkin Helsingin iltaelämään ja ehkä musiikkiin.

Keksinkin lopulta tuon idean, lähteä klubille missä ei ennen olla käyty, kuuntelemaan yhtä niistä bändeistä joka on ollut jo pitkään lähellä sydäntä. Olin aivan innoissani ja intoa täynnä äskeiseen saakka, kunnes kuulin, että eräs hyvä kaverikin oli mun ideasta kuullessaan päättänyt myös käydä ostamassa liput tuonne. Olin hänelle purkanut mietteitä tuosta viikonlopusta, siitä että haluaisin keksiä jotain kivaa ja hieman erikoista, ja keksiessäni toki kertonut varanneeni liput sitten tuonne keikalle.

Ja nyt, koko tuleva keikka tuntuu lähinnä ahdistavalta, ja jotenkaan ei enää miltään. Kaikki se odotus, ja se tunne, en osaa selittää, on kadonnut. Ei se vaan ole enää "meidän ilta".

Olenko oikeasti vain lapsellinen vai onko tää normaalia, miten saan itteni paremmalle mielelle, menenkö koko keikalle?

jos se kaveri tosiaan tunkee teidän seuraanne koko illaksi, niin sitten on ihan aiheesta paha mieli. mutta jos se bailaa omillaan, niin älä stressaa vaan nauti teidän illasta!

Daiju mikä daiju siis :) Eipä haittaa. Mutta tää daiju ei tähän hätään keksi mitään muuta, ehdotuksia mitä vois tehdä? ravintola ilta tjsp. ois liian tylsä ja koettu. Siellä nyt ei ainakaan ois huolta siitä et känniset kaverit tunkee seuraan

No eihän teidän tarvitse olla sen sun kaverin kanssa siellä. Sinne vaan menette ja jos kaveris yrittää lyöttäytyä seuraan niin sanot, että haluatte viettää illan kahdestaan.

No tää kaveri on kyllä vähän semmonen, ettei ymmärrä välttämättä, että kyse ois meidän illasta. Varmaan hankki lipunkin niinku siinä toivossa et ois meidän kanssa :/

Yhteistyössä