Olenko jo liian pulska? Yritän kyllä pudottaa painoa, paljonko pitäisi..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha olo

Vieras
MItat 169 cm ja 73 kg. En ole kyllä kovin siro ja telinevoimistelutaustaa löytyy pitkältä ajalta lapsuudesta ja nuoruudesta, joten ehkä siitä jääneet lihakset vähän antavat anteeksi, mutta silti..

Mä en tiedä kuinka realistisesti näen itseni, mutta mielestäni olen vähän läski. Siis verrattuna mun ihanteeseen, joka on hoikka. Vartalo jotain tiimalasin ja päärynän väliltä, mut nykyään vyötärö ei enää erotu niin hyvin, kun olen läskistynyt. 13 kiloa ajattelin laihduttaa. Mitä mieltä? Siis kun ihanne on tosiaan tosi hoikka, mut ei kuitenkaan ihan naru.

Taitaa tuo painosi olla jo ainakin normaalipainon ylärajoilla. Terveyden kannalta painosi ei vielä ole varmaan vaarallinen, mutta taatusti tuossa on jo läskiäkin jonkin verran, eikä muutaman kilon pudotus ainakaan epäterveellistä olisi.

Itse olen samanpituinen ja painan 60 kg. Mielestäni minullakin on pari kiloa ylimääräistä, en ole missään tapauksessa hoikka.

No BMI:n mukaan sulla pari kiloa olisi ylimääräistä, mutta toki jos olet jo kovin lihaksikas, treenaat ja urheilet, niin varmaan olet ihan normaalipainoinen. Voithan pudotella rauhassa pari- muutaman kilon ja keskittyä enemmänkin terveelliseen ruokavalioon ja elintapoihin ja lopettaa painonpudotuksen kun tuntuu hyvältä. Eihän sun tarvitse sitä 13 kiloa pudottaa vaikka aluksi niin päättäisitkin jos se tuntuu menevän liiallisuuksiin. Parhaiten varmasti itse tiedät.

[QUOTE="joku";26129705]No BMI:n mukaan sulla pari kiloa olisi ylimääräistä, mutta toki jos olet jo kovin lihaksikas, treenaat ja urheilet, niin varmaan olet ihan normaalipainoinen. Voithan pudotella rauhassa pari- muutaman kilon ja keskittyä enemmänkin terveelliseen ruokavalioon ja elintapoihin ja lopettaa painonpudotuksen kun tuntuu hyvältä. Eihän sun tarvitse sitä 13 kiloa pudottaa vaikka aluksi niin päättäisitkin jos se tuntuu menevän liiallisuuksiin. Parhaiten varmasti itse tiedät.[/QUOTE]

Joo, niin varmaan normaalipainoinen, mutta kun haluankin olla hoikka, enkä vain normaali:)

Yhteistyössä