olenko huono äiti jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
melkein joka viikonloppu lauantaina tai sunnuntaina menen ehkä 3 tunniksi ulos ystävieni kanssa päiväsaikaan enkä siis juo alkoholia. meillä on tupmas pulloruokinnalla mun lääkityksen takia eli syöminen ei ongema.. mieski saa sit vastaavasti menä jos haluaa toisena päivänä tai viikolla. mieski sanoo et mene vaa et kaikki päiväthän mä olen tuomaksen kanssa.. mut tulee vaan jotenkin huono omatunto :ashamed:

Eihän tuossa mitään pahaa ole. Noh, se on aina äidillä huono omatunto omista menoista. nimim. kokemusta on. =)

kun musta tuntuu et mun pitäs olla koko ajan saatavilla :ashamed: mut osaahan toi mieski pitää huolta ja onhan mulla puhelin aina mukana jos joku hätä tulis...

ihana just kun mä lähetin ton ekan viestin niin parvekkeelta kuulu itkua tuomas varmaan otti kantaa äiti et lähtis :D mut kyl mä taidan silti mennä ;)

juu on se kumma juttu kun potee kaameeta syyllisyyttä aivan suotta.itekin kun meen joskus lauantaisin vähän kaupungille shoppaileen ni koko ajan pyörii vaavi mielessä,että mites siellä nyt menee isukin kanssa ja voi voi ja voi voi :ashamed:

et tosiaan oo juono äiti. pitäähän sitä omaa aikaaki joskus saada. Ois ihanaa jos itekki pääsis, jos halun lähtee johonki shoppaileen tai käymään ihan itekseen ni munpitää hankkii hoitaja ku isi ei oo mistään ahkerimmasta päästä hoitaan. Kyl se ny kattoo jos mul o joku nopee käynti jossain mut jos haluis iha kamuja mennä kattpoon ni ei onnistu, aina sil o jotain muuta tekemistä muka sillon. juup, mut kyl tähä o jo tottunu.

Yhteistyössä