Ä
äippä29v.
Vieras
Eli minulla ollut puolisen vuotta virtsatietulehduksia ja hiivatulehduksia ja limakalvojen kuivuutta. Olen syönyt monet antibiootit virtsatulehdukseen ja yhtä monet hiiva lääkkeet. Tämä vaiva on nyt todella haitannut elämääni ja mielialaani. No kävin erittäin pätevällä gynekologilla joka määräsi minulle yhden kuukauden kuurin Vagifem emätinpuikkoja limakalvojen kuivuuteen. olen nyt viikon käyttänyt ja eilisestä saakka ollut nyt taas kamalan tukala olo, tuntuu että joku tulehdus on, mutta en tiedä mikä...virtsa vaiko hiiva vai mistä johtuu. tästä kierteestä ei tunnu tulevan loppua. Monesti virtsanäytteenikin on ollut puhdas, vaikka tuntuisi itsestä että ihan varma tulehdus on.Loppuukohan tää ikinä tää kierre.
onko kellään kokemusta ja miten te olette lievittäneet/hoitaneet? olin jo niin "onnellinen" tuosta vagifemista, kun ajattelin että auttaa...mutta enpä tiedä auttaako sekään
ja onko muita nuorehkoja ihmisiä joille tuota valmistetta määrätty ja kokemuksia yleensäkin kaikilta
onko kellään kokemusta ja miten te olette lievittäneet/hoitaneet? olin jo niin "onnellinen" tuosta vagifemista, kun ajattelin että auttaa...mutta enpä tiedä auttaako sekään
ja onko muita nuorehkoja ihmisiä joille tuota valmistetta määrätty ja kokemuksia yleensäkin kaikilta