Olenko ainoa?

Kyl mua ainakin kismittäis jos tytöistä jommankumman mummo veis ilman lupaa.
Nuorimman hiuksiin en halua,että saksilla kosketaan,ennen,kuin puhuu kunnolla.
Vanhemmalla pitkä ja paksu tukka ja en kstäis jos tulisi lyhyeksi kynityn pään kanssa kotiin. :D
Enkä tykännyt siitäkään,kun vanhin tuli kotio ja mummo oli leikannut vinon otsatukan hälle..juuri,kun oli hiukset edestä sen pituiset,että sai korvan taakse..
 
"toinen"
No en minäkään suuttuisi, jos kyse ei ole ihan pienestä lapsesta ja ensikiharoista eikä lopputulos ei ole jotain ihan käsittämätöntä. Säästyisi meidän rahat siinäkin ;)

Tosin anoppi oli jostain syystä suoristanut meidän 5-vuotiaan tarkoituksella viistoon leikatun etutukan... Mutta en suuttunut siitäkään, hieman harmittelin koska hiukset ovat luonnostaan tuuheat ja taipuisat ja vinoon leikkaus hillitsee vallatonta otsista :D
 
Suuttuisin. Kerran mummoille annoin luvan käyttää kampaajalla lyhentämässä otsista. No olivatkin sitten omin avuin lyhentäneet koko tukan niin ettei saanut edes kiinni, kyllä näin punaista :( Vaati kaksi kampaajareissua ennen kuin saatiin hiukset näteiksi.
 
"..."
No suuttuisin, jos mummo veisi lapset ilman lupaa yhtään mihinkään.
Mutta jos ovat esim. pidemmän aikaa mummolassa kylässä ja sinä aikana kävisivät parturissa, niin ihan sama.
 
har
Mä olen vaan ihan tyytyväinen jos joku muu käyttää lapset hiustenleikkuussa eikä itse tarvitse vaivautua. Oma äitini on pojan muutaman kerran käyttänytkin. Kysyi kyllä että saako viedä mutta ei olisi häirinnyt vaikkei olisi kysynytkään.
 
"vieras"
Mä saisin raivarin jos noiden selkään ulottuvat hiukset leikattaisiin. Haastaisin oikeuteen, en puhuisi ikinä, löisin nenään ja katkaisisin kaikki suhteet ko. henkilöön!
 

Yhteistyössä