Olenko ainoa outo, joka tykkää puusta ja "lämpimästä" sisustuksesta jopa niine mäntyisine kattopaneeleineen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja männyn ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mitäs se sloggien koko vaikutta? Meinaatko, ettei pienikokoiset naiset hikoa tai ettei isot naiset huolehdi hygieniasta?
Lisääkö kesä kuuma jotenkin virtsan karkailua?
Ja puhuit kalsareista! Mä en ole ikinä kuullut pikkuhousuja sanottavan kalsareiksi.

Meni nyt ap;n aiheesta sivuraiteille, mutta pistää vihaksi isojen ihmisten pilkkaaminen.

[/quote]

no jaa, et taida itse olla isokokoinen? ei siellä juurikaan ilma kierrä kuule jos läskiä oikeasti on. harvemmalla tuota kokoa käyttävältä löytyy sellaista rakoa jalkojen välistä..

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Lämpimän oloista saa olla, mut hirsitalot tai muut, jossa sisäseinät on puupanelia ja katto myös, on jotain ihan hirveetä :x

Yleensä hirsitalon seinät on sitä hirttä sisäpuolelta....nää on mun mielestä puhtaita makuasioita. Mun mielestä kamalampaa ei olekaan kuin sisältä vitivalkoinen, minimalistisesti sisustettu kivitalo. Yhdellä kaverilla ei ole esimerkiksi ollenkaan verhoja ja mattoja talossaan. Tulee ihan sairaala mieleen sellasista ja kun työajan viettää kyseisessä laitoksessa, ei halua enää muistutusta kyseisestä paikasta vapaa-ajalla...:D Eli mun näkökulmasta et ole outo ap, etkä miehenikään näkökulmasta. Ja hui, me ollaan kolmekymppisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja erhat:
Mitäs se sloggien koko vaikutta? Meinaatko, ettei pienikokoiset naiset hikoa tai ettei isot naiset huolehdi hygieniasta?
Ja puhuit kalsareista! Mä en ole ikinä kuullut pikkuhousuja sanottavan kalsareiksi.

Meni nyt ap;n aiheesta sivuraiteille, mutta pistää vihaksi isojen ihmisten pilkkaaminen.

no jaa, et taida itse olla isokokoinen? ei siellä juurikaan ilma kierrä kuule jos läskiä oikeasti on. harvemmalla tuota kokoa käyttävältä löytyy sellaista rakoa jalkojen välistä..[/quote]

Mutta sä puhuit kusen värjäämästä, et hikisestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja erhat:

no jaa, et taida itse olla isokokoinen? ei siellä juurikaan ilma kierrä kuule jos läskiä oikeasti on. harvemmalla tuota kokoa käyttävältä löytyy sellaista rakoa jalkojen välistä..

Mutta sä puhuit kusen värjäämästä, et hikisestä...
[/quote]

no kuselle ne haisee! tietääksi en laske silti alleni!

1707_b_de83935545daddf6.jpg

Toi on kaikkein hienointa mitä kuvitella saattaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja kujankatti!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja kujankatti:
Meillä on 80-luvulla rakennettu talo ja pinnat jo ajan patinoimat. Noista mäntyisistä peiliväliovista tykkään kovasti, mutta katon vaalennusta olen välillä haaveillut ihan tuon "avaruuden" tuntuman kannalta. Mies ei sitä kuitenkaan halua ja nyt olen pikkuhiljaa itsekin ruvennut ajattelemaan että se on ihan kodikas.
Meillä oli jopa tuo kauhistuttava mäntypuolipaneeli tupakeittiössä, mutta sen maalasin valkolakalla vaaleksi. Tuli ihan nätti kun puun pinta jäi kuitenkin näkyviin.

Oliko niissä alkuperäisesti lakka päällä? Hioitko sen pois vai maalasitko vain päälle?

Oli niissä lakkaa pinnassa, mutta en hionut pois. Ihan vaan päälle sudin. Rautakaupasta kävin ostamassa aineen ja myyjä neuvoi sellaisen tuotteen jota voi lakakin päälle laittaa. Saattoi kyllä olla vaaleaa maaliakin (eikä valkolakkaa) en kyllä muista tarkkaan. Mutta kun pari kerrosta siihen suti niin nätisti jäi puun syyt näkyviin.

Yhteistyössä