olenko ainoa, joka voi elää parisuhteessa jossa on erittäin vähän seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä sama.. Kahden kuukauden aikana on 2 kertaa harrastettu seksiä ja ihan hyvin menee :) On vissiin tottunu tähän.. Parhaimmillaan on tainnu olla 3 kuukautta väliä. Nyt on kyllä vauvaki tulos et ei mulla ainakaa kauheesti tee mielikään nyt..

Meillä on nyt kuiva kausi menossa mutta ei se tunnu haittaavan kumpaakaan. Ollaan puhuttu asiasta paljonkin mutta kun ei kummallakaan ole nyt sellaista tunnetta niin miksi pitäisi "väkisin" olla enemmän seksiä. Ollaan kuitenkin läheisiä ja onnellisia yhdessä. Veikkaan kyllä, että tämä vaihe menee ohi ja sitten tulee vuorostaan aktiivisempi kausi. Näin meillä on mennyt viimeiset 15 vuotta :)

Mekään ei oo koskaan mitään pupuja oltu, tai no ihan alussa tietenki ;) Meillä menee kyllä ihan yksiin nuo halut, ei oo tarvinnu keskusteluja käydä seksin vähyydestä. Meillä siis kerran, kaks kuussa tätä harrastellaan ja kesällä sitten vähä enempi ;)

Et ole, täällä toinen. Tai mikä nyt on erittäin vähän. Mua ei haittaisi, jos olisi erittäin vähän. Mies haluaa useammin. Eikä vikaa parisuhteessa, ei ole silti mikään kaverisuhde. Varsinkaan minä en ole kovinkaan seksuaalinen.

Meillä on ollut seksiä viimeisen vuoden aikana 2 kertaa. Olemme olleet avioliitossa n. 9 v., minä olen 30 v. ja mieheni 7 v. vanhempi. Kyllä tässä siis on voitu elää ja voidaan edelleen. Minä tosin voin elää näin huonommin, mutta mies ei välitä seksistä käytännössä lainkaan. Muunlaista hellyyttä diggailee paljon enemmän.

Minä kanssa. Normaalisti kumpikin on halunnut yhtä harvoin, mutta nyt mies jo vihjailee aika paljon kun ei ole ollut noin 3 kk:een synnytyksen takia. Mua ei yhtään kiinnosta.

Riippuu mikä on vähän seksiä? Meillä on seksiä noin kerran kaks kuukaudessa. Ja ollaan suht nuori pari, 2 vuotta oltu yhdessä. En tiedä onko tämä joku kuivakausi mutta ei meitä oo haitannu. On meillä muunlaista hellyyttä. No ehkä mies aina toivois vähän enemmän.

Voi kun jollain on asiat hyvin! Minä olen ihan samaa maata teidän kanssa, ei kauheasti kiinnosta (lapsen syntymän jälkeen tosi vähän). Mies, tai nyt ex-mies, olisi halunnut paljonkin. Tämä oli suuri syy siihen, että ero tuli.

Minä taas edustan sitä toista porukkaa. Kaipaan seksiä päivittäin, viikon tauko tuntuu ikävältä ja kaksi viikkoa olisi kidutusta. Näin siis parisuhteessa ollessa, sinkkuaikoina on pidempiäkin kuivia kausia.

Mikäs siinä jos molemmille ok. Mutta ite kaipaan seksiä usein ja jos joudun pitkään olee ilman niin ykllä se alkaa myös näkyäkki, tuun hemmetin kiukkuseks ja saan ihme itkukohtauksia. Eli en pärjäis tollases suhteessa ja kyllä siitä huomauttelisin ja kyselisin.

Et, itse haaveilen parisuhteesta, jossa ei tarvitsisi harrastaa seksiä useammin kuin oikesti tekee mieli. Mikä minun tapauksessani on harvoin :)

Mielummin vaikka kerran vuodessa hyvää laatuseksiä, missä kumpikin on täysillä mukana, kun väsyneenä jokailtainen hätäinen rutiinipano kuulostellen samalla toisella korvalla, että lapset varmasti ovat nukkumassa.

Uusimmat

Yhteistyössä