Minua ei yhtään huvita istuskella tuolla ulkona heikkalaatikon reunalla, mieluummin istun sisällä lämpimässä. Meillä poitsu ulkoilee tänäänkin vanhempieni luona, jossa se tällä hetkellä ja itsekin menen sinne tunnin päästä. Joskus mies ulkoilee poitsun kanssa ja kohta kun vanhempani lähtevät pariksi kuukaudeksi ulkomaille, niin tätini varmaan ulkoilee paljon pojan kanssa.
Itse siis käyn kyllä useamman kerran viikossa rattaiden kanssa kaupassa, että se on meidän ulkoilua.
Mulla on kyllä syytkin miksi en tuolla ulkona vapaa-ajalla viihdy, sillä minä teen työni tuolla ulkona ja saan töiden puolesta olla päivittäin useamman tunnin ulkona, joten kun pääsen kotiin, niin ei yksinkertaisesti tee mieli mennä ulos, ainakaan pidemmäksi aikaa.
Itse siis käyn kyllä useamman kerran viikossa rattaiden kanssa kaupassa, että se on meidän ulkoilua.
Mulla on kyllä syytkin miksi en tuolla ulkona vapaa-ajalla viihdy, sillä minä teen työni tuolla ulkona ja saan töiden puolesta olla päivittäin useamman tunnin ulkona, joten kun pääsen kotiin, niin ei yksinkertaisesti tee mieli mennä ulos, ainakaan pidemmäksi aikaa.