Olenko ainoa äiti, jonka pojalta EI löydy vaatekaapista yhtään Disney Cars -vaatetta eikä tule!

• Viestiketjun aloittaja Äitee
  • Ensimmäinen viesti
kyllästynyt
Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.

Meillä lapsi itse valitsee vaatteensa. Tyttö on, eli en kimpaantunut mistään se koira älähtää -tyyppisestä syystä.

M
Mitä väliä, kunhan sieltä vaatekaapista kuitenkin löytyy sellaisia vaatteita, joista poikasi pitää.

Meillä on vaikka kuinka paljon Cars-vaatteita, koska poika pitää niistä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :
Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.

Meillä lapsi itse valitsee vaatteensa. Tyttö on, eli en kimpaantunut mistään se koira älähtää -tyyppisestä syystä.
Mä en vastusta merkin tms takia mitään erityisesti. Vaan en halua maksaa tietystä logosta/kuvasta jne ylimääräistä. T-paita on T-paita. Ja sen käyttöikä lapsella lyhyt. Ja käytön jälkeen monesti roskiskamaa.

Saraldo
Mäkään en ymmärrä, miksi pitää olla niin jyrkkä suhtautuminen johonkin noinkin harmittomaan? Meille taas ei tule mitään napapaitoja tai "Do you think I´m sexy?" -paitoja, mutta ei noissa piirroshahmoissa mitään pahaa musta ole.

Ja meiiläkin 5-vuotias valitsee aika paljon itse vaatteitaan, tosin äidinkin ostamat vielä onneksi kelpaa.

juu
en ostanut ole yhtään, mutta lahjaksi tietysti saatu niin täytyyhän niitä käyttää. Mutta ei jotenkin ihastuta kyllä. Eikä hellokittykään, mutta tyttö haluaa niitä.

Ap

No huh huh. Oletpa kova tuomitsemaan ihmistä jota et edes tunne.

Meilläkin lapset saavat valita itse vaatteensa (yleensä) kaupasta, poikaa ei vain (Luojan kiitos) kiinnosta autot vaan esim. traktorit, kaivurit yms... :)

Esim. Hello Kittyä meiltä löytyy tytöltä, mutta onneksi se ei kiinnosta enää tyttöä, joten ei tarvitse ostaa niitäkään enää. :)

--
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä en vastusta merkin tms takia mitään erityisesti. Vaan en halua maksaa tietystä logosta/kuvasta jne ylimääräistä. T-paita on T-paita. Ja sen käyttöikä lapsella lyhyt. Ja käytön jälkeen monesti roskiskamaa.
Sä ostat jotain tosi huonoa halpaa kamaa, jos lyhyen käyttöiän jälkeen on jo roskiskamaa :)

Cars-vaatteilla on sitä paitsi ihan hyvä jälleenmyyntiarvo. Saa siinä sen ylimääräisen euron takaisin.

Mä löysin alesta pyjaman ja maksoi yhtä vähän kun tavis pyjamakin. En muutenkaan osta kalliita käyttövaatteita. Mut jos kohdalle osuu sopiva ja pojalle mieluinen vaate sillä cars-kuvalla niin miksei.

Mä päätin kun eka syntyi 2 vuotta sitten ettei meille tule "autot"-kamaa eikä "hello kitty"-kamaa... Hello kittyn kanssa oon melkein pysynyt linjassani. Mutta poika niin rakastaa "kui"ta (mcqueeniä) etten oo vaan voinut olla ostamatta :D

kyllästynyt

Voi hyvänen aika. Disneyn vaatteet ovat usein hyvälaatuisia, eli kestävät hyvin. Meillä t -paidan käyttöikä on 2 vuotta, joten mielelläni satsaan hyvään laatuun, kauneuteen ja merkkiin.

Minä maksan omista vaatteistani ja tasapuolisuudenkin nimissä myös lapseni vaatteista. Lapsenkin päivä on sujuu mukavammin, kun hän saa pukeutua kivoihin omaa silmää miellyttäviin vaatteisiin.

viiru
mitä pahaa niissä on. Meillä t-paidat eivät ole roskiskamaa.
Pojalla on paljon vaatteita. Cars on ihan kiva merkki ja nuori herra
tykkää. Haluan että lapseni kulkee siisteissä vaatteissa.

mimmi
Meillä ei ole, mutta en minä niitä mitenkään erityisesti vastustakaan. Ei ole vain tullut ostettua, eikä 3-vuotias poikakaan ole sellaisten perään kysellyt, vaikka autoista muuten pitääkin. Muuta autoaiheista vaatetta on kyllä.

Yhteistyössä