Mä en vastusta merkin tms takia mitään erityisesti. Vaan en halua maksaa tietystä logosta/kuvasta jne ylimääräistä. T-paita on T-paita. Ja sen käyttöikä lapsella lyhyt. Ja käytön jälkeen monesti roskiskamaa.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.
Meillä lapsi itse valitsee vaatteensa. Tyttö on, eli en kimpaantunut mistään se koira älähtää -tyyppisestä syystä.
No huh huh. Oletpa kova tuomitsemaan ihmistä jota et edes tunne.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.
Meillä lapsi itse valitsee vaatteensa. Tyttö on, eli en kimpaantunut mistään se koira älähtää -tyyppisestä syystä.
Sä ostat jotain tosi huonoa halpaa kamaa, jos lyhyen käyttöiän jälkeen on jo roskiskamaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en vastusta merkin tms takia mitään erityisesti. Vaan en halua maksaa tietystä logosta/kuvasta jne ylimääräistä. T-paita on T-paita. Ja sen käyttöikä lapsella lyhyt. Ja käytön jälkeen monesti roskiskamaa.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.
Mä löysin alesta pyjaman ja maksoi yhtä vähän kun tavis pyjamakin. En muutenkaan osta kalliita käyttövaatteita. Mut jos kohdalle osuu sopiva ja pojalle mieluinen vaate sillä cars-kuvalla niin miksei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en vastusta merkin tms takia mitään erityisesti. Vaan en halua maksaa tietystä logosta/kuvasta jne ylimääräistä. T-paita on T-paita. Ja sen käyttöikä lapsella lyhyt. Ja käytön jälkeen monesti roskiskamaa.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.
Voi hyvänen aika. Disneyn vaatteet ovat usein hyvälaatuisia, eli kestävät hyvin. Meillä t -paidan käyttöikä on 2 vuotta, joten mielelläni satsaan hyvään laatuun, kauneuteen ja merkkiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en vastusta merkin tms takia mitään erityisesti. Vaan en halua maksaa tietystä logosta/kuvasta jne ylimääräistä. T-paita on T-paita. Ja sen käyttöikä lapsella lyhyt. Ja käytön jälkeen monesti roskiskamaa.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.