olen yllättynyt -kastroinnista-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omistaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omistaja

Vieras
Meillä on 1v Lapinkoira uros,jonka kanssa on ollut alusta asti ongelmana nylkytys ja "huono" kuulo yms...Pihalla poika on pysynnyt aina vapaana ,eikä juurikaan ole karkaillut ,vaikka takapihalta alkaakin metsä ja sen tuoksut.
Koiramme meille tullessaan 9vk :na alkoi nylkytys ,joka oli ainaista missä vaan ja milloin vaan ja kun aloimme käydä lenkillä koira kulki nenä maassa vetäen ja lenkit oli aina minulle todella uuvuttavia ja olin todella ärtynyt.Lisäksi hän murisi ja rähisi kaikille koirille..Ihmettelin kun en pärjänny koirani kanssa,vaikka samasta rodusta on aiemmin jo kyllin kokemusta!!
Eilen koiramme oli kastroinnissa ja jo tänään ero on huomattava=)
Koiramme ei vedä ,kun kävimme pihalla pissalla,ei nylkytä yms...
Upeaa!!!!

Koiramme kuulokin on jo päivän aikana parantunut huomattavasti ja hän jopa tottelee=D

Miten muilla on käynnyt,kun koirasi on kastroitu??

Olen miettinyt 1.5v koirasta luopumista kun ei mene mikään päähän ja ajaa minut hulluuden partaalle. Olen jopa joutunut eristämään toiseen huoneeseen pitkiksi aikoja. Auttaiskohan meilläkin.

Ei ehkä yhdessä yössä koira muutu,mutta kyllä meijan koira on rauhallisempi..ja tuttavani eläinlääkäri,joka koiramme leikkasi kävi aamulla meillä katsomassa koiraamme ja sanoi että ei taida olla koiralla kipuja tai väsymystä enää,kun on jo alkanut leikkimäänki...

Yhteistyössä