olen varmasti paska kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamala

Vieras
mutta olen katkera ja kateellinen kaverilleni joka on raskaana.. siis tämä on niin väärin..
tilanne on sen luontoinen etten voi tähän sitä kaikkea kirjoittaa (siis syitä miksi olisi kaikin puolin parempi ettei kaverini olisi raskaana)
me olemme miehen kanssa kesäkuusta saakka yritetty saada lasta aluilleen.. siinä onnistumatta, ja nyt on jo käynyt selväksi että epätodennäköistä se on luomusti saada edes aluilleen :(
kaverini taasen on suhteessa missä mies ei ole valmis lapseen, kaverilla ehkäisynä kierukka (joka pettänyt sattumalta juuri silloin kun kovasti vauvakuumeilee ja mies on sitä vastaan) suhde on muutoinkin ollut hyvin epätasaisella pohjalla eikä siis lapsi todella siihen sovi.. (edes sen miehen mielestä)

nyt huomaan olevani todella harmissani, pettynyt,kateellinen ja katkera..
ja niinkin paska että salaa sisimmässäni toivon keskenmenoa hänelle, kun tiedän mitä on tulossa.. (ja edelleen tähän tilanteeseen liittyy muita asioita kuin vain tämä mun oma katkeruus, ja se todella taitais olla lapselle parasta että menis kesken.. niin surullista kuin se onkin)

Alkuperäinen kirjoittaja Harald Hippiäinen:
Tunteesi on ihan ymmärrettäviä. Paskaksi kaveriksi sut tekee vain se miten suhtaudut ja sanot kaverillesi. Eli jätä omat tunteesi taka-alalle kaverisi seurassa ja koita tukea häntä. :hug:

mä koitan kyllä, mutta samaan aikaan kun se puhuu siitä että melkoinen ihme että raskaaksi tuli niin mun tekis mieli sanoa että mikäs ihme se nyt on kun itse se on jotain kikkailuja tehnyt saadakseen tilanteen aikaseks..

siis tilanne ja henkilö nyt vain vaikuttaa sellaiselta...

Koita ajatella niin, että vaikka hän raskaaksi tulikin niin ei se ole sulta pois mitenkään. Ei hän odota sun vauvaa, teille on tarkoitettu ihan oma jos luoja suo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koita ajatella niin, että vaikka hän raskaaksi tulikin niin ei se ole sulta pois mitenkään. Ei hän odota sun vauvaa, teille on tarkoitettu ihan oma jos luoja suo.

eihän se tavallaan ole meiltä pois, mutta tuntuu niin epäreilulta että henkilö jonka mies ei lasta halua, jolla on käytössä ehkäisy ja jonka tilanne on sellaienne ttä lapsi on virhe, niin onnistuu raskautumaan.. :(
ja kun oikeasti tilanne on sellainen että kaveri on ehdotellut, kiukutellut miehelle että haluaa lapsen, painostanut jne. ja nyt sitten kierukka pettää kun on käynyt selväksi että lasta ei nyt hankita.. :o
eli en voi sille mitään että epäilen tätä koko kuviota (siis oikeasti tilanteessa on ollut häviävän pieni mahdollisuus sattumalta raskauden alkaa) hävettää ajatella kaverista pahinta, tiedäne ttä sen mies todella ajattelee asiassa olevan jotain vilppiä.. ja samaan aikaan todella mulla on henk.koht syyt olla katkera ja kateellinen.. vaikea siinä on sitten kaveria tukea :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

eihän se tavallaan ole meiltä pois, mutta tuntuu niin epäreilulta että henkilö jonka mies ei lasta halua, jolla on käytössä ehkäisy ja jonka tilanne on sellaienne ttä lapsi on virhe, niin onnistuu raskautumaan.. :(
ja kun oikeasti tilanne on sellainen että kaveri on ehdotellut, kiukutellut miehelle että haluaa lapsen, painostanut jne. ja nyt sitten kierukka pettää kun on käynyt selväksi että lasta ei nyt hankita.. :o
eli en voi sille mitään että epäilen tätä koko kuviota (siis oikeasti tilanteessa on ollut häviävän pieni mahdollisuus sattumalta raskauden alkaa) hävettää ajatella kaverista pahinta, tiedäne ttä sen mies todella ajattelee asiassa olevan jotain vilppiä.. ja samaan aikaan todella mulla on henk.koht syyt olla katkera ja kateellinen.. vaikea siinä on sitten kaveria tukea :)

Lopeta stressaaminen. Tiedän, että olet varmasti jo miljoona kertaa kuullut, että lopettakaa se yrittäminen niin pian se haikara tulee. Mun kohdalla kävi juurikin niin. Yritettiin 3 vuotta, käytiin hoidoissa ja aina meni kesken. Ku lopetettiin ja hyväksyttiin tilanne, niin ei mennyt ku 6kk ja plussa tuli vaikka ajattelin etten pysty saamaan edes lapsia. Ymmärrän sun tunteet hyvin, mutta älä käytä voimavarojasi ja nostata stressihormoneitasi toisten takia, se vain vaikeuttaa raskautumista. Pidä itsestäsi hyvä huoli!

Elämä vaan on niin helvetin epäreilua.
Minä olen yrittänyt turhaan neljä vuotta ja sinä aikana kaveri on saanu jo kaks lasta. Pelkään jo koska toiselta kaverilta tulee näitä "mukavia" uutisia.. paskimpia on ne jutut kun joku abortin tehnyt on sitten paksuna heti kun haluaa, ihan s--tanan väärin!!
Toisalta näihin on ehtiny jo turtuun, muille tulee, mulle ei, mutta joka kertahan kun näitä tulee, se vituttaa ja masentaa.

Alkuperäinen kirjoittaja katkera maho paska:
Elämä vaan on niin helvetin epäreilua.
Minä olen yrittänyt turhaan neljä vuotta ja sinä aikana kaveri on saanu jo kaks lasta. Pelkään jo koska toiselta kaverilta tulee näitä "mukavia" uutisia.. paskimpia on ne jutut kun joku abortin tehnyt on sitten paksuna heti kun haluaa, ihan s--tanan väärin!!
Toisalta näihin on ehtiny jo turtuun, muille tulee, mulle ei, mutta joka kertahan kun näitä tulee, se vituttaa ja masentaa.

:( tsemppiä teille sinne..

Yhteistyössä