olen varmaan ihan kamala..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liibalaaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liibalaaba

Vieras
olen varmaan ihan kamala ihminen :(

rakastan miestäni koko sydämestäni, enkä vois kuvitella eläväni ilman...

viimeaikoina olen kuitenkin tuntenut surua ja kaipuuta exääni.en voi uskoa itsekään, kuinka paljon kaipaan hänen seuraansa, ihan vaan ystävänä. kuitenkaan ystävyyskään ei ole mahdollista, koska välit meni lopullisesti poikki aikoja sitten sekavien syiden vuoksi ja mieheni on todella mustasukkainen nimenomaan ko. exästä..

tuntuu ihan hirveälle ja musta tuntuu, että ajatuksissani teen jotenkin väärin miestäni kohtaan kun kaipaan tai edes ajattelen eksää millään tavalla. jotkin kappaleet tekee minut todella surumieliseksi, koska niitä kuuntelin yhdessä eksän kanssa ja ne saa minut kovin haikeana muistelemaan miten hauskaa meillä olikaan yhdessä, silloinkin kun oltiin pelkkiä kavereita eron jälkeen..

tiedän, että eksäni halusi minut takaisin pitkän aikaa eromme jälkeen.pahimmalle tuntuu se, että seurustelin jo nykyisen mieheni kanssa, kun eksäni tunnusti minulle asioita suhteeseemme liittyen ja melkein itkien kertoi, kuinka rikoin hänen sydämensä jättäessäni hänet.

en ikinä ole pettänyt nykyistä miestäni, mutta minusta tuntuu todella paskalle, että edes ajattelen eksää millään tavalla. tuntuu, että jokainen ajatus ( ei siis mitenkään eroottinen edes ) on pettämistä miestäni kohtaan :'( ahdistaa ihan hemmetisti :/
pakko oli kertoa tästä jollekin tai muuten mun pää hajoaa!

Yhteistyössä