Olen väsynyt hoitamaan koko ajan vanhempieni lapsenlapsia.

  • Viestiketjun aloittaja Ainoa lapsi
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis sisarustesi lapsia? Jos et halua hoitaa niin järjestä itsellesi välttämättömiä menoja et ole siis käytettävissä. Kannattaa opetella sanomaan ei tai muuten hyysäät muiden lapsia koko loppuikäsi.
 
vierailija
Mielestäni tässä on äiti, joka puhuu omista lapsistaan eli vanhempiensa lapsenlapsista.
Itse saan kyllä sellaisen kuvan, että aloittaja joutuu hoitamaan sisaruksensa lapsia. Asian oikeellisuuden tietää aloittaja itse, ehkä tarkoitus on hämmentää tai sitten ei.
Mutta jos kyseessä on sisaruksien lapsien hoitaminen, niin ei-sanan opettelu on kätevää ja tarpeellista. Jos kyseessä taas omat lapset, niin jos kuvioissa on puoliso, niin hänelle enemmän hoitovastuuta. Jos puolisoa ei ole, niin sitten kannattaa hakea ulkopuolista apua ja neuvoa arjesta selviytymiseen. Onko mahdollista saada lapsenlikkaa edes silloin tällöin käyttöön, jolloin voisi itse hengähtää?
 
vierailija
Itse saan kyllä sellaisen kuvan, että aloittaja joutuu hoitamaan sisaruksensa lapsia. Asian oikeellisuuden tietää aloittaja itse, ehkä tarkoitus on hämmentää tai sitten ei.
Mutta jos kyseessä on sisaruksien lapsien hoitaminen, niin ei-sanan opettelu on kätevää ja tarpeellista. Jos kyseessä taas omat lapset, niin jos kuvioissa on puoliso, niin hänelle enemmän hoitovastuuta. Jos puolisoa ei ole, niin sitten kannattaa hakea ulkopuolista apua ja neuvoa arjesta selviytymiseen. Onko mahdollista saada lapsenlikkaa edes silloin tällöin käyttöön, jolloin voisi itse hengähtää?
Katso Ap teksti:
AINOA LAPSI nimimerkillä. Siis ei ole mitään sisaruksia.
Sarkasmi on vaikea laji ymmärtää, jotkut eivät hoksaa koskaan.
 

Yhteistyössä