Olen tyhmä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Celestia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Celestia

Jäsen
28.08.2009
405
0
16
Pyydän anteeksi,jos kyse on jostakin henkilöstä,mutta nyt on alkanu vaivaamaan tuo "ap".Onko ap joku henkilö tällä foorumilla,vai onko se jokin lyhenne "aloittajalle".Oon luullu,että se on joku henkilö,mutta nyt kun monet sannoo ap.ksi sellaisia,joiden nicki ei oo ap,niin alkanu mietityttämmään:D

Huoh kun joutuu tyhmiä kysymään.Ensin piti kummastella tätä mustana-harmaana-juttua ja nyt sitte tämä:D

Kiitos minua sivistäville!

Kysäsempä toisenkin,että jos joku sattuu vaikka vielä lukemaan,niin ei tarte uutta ketjua tälle tehä.
Eli nyt jäi vaivaamaan tuo eppari.Ensin en huomioinu sitä,mutta nyt sitä hoetaan joka paikassa,että pakko saaha tietää,mikä se on^^

"Mutta on täällä joku rekisteröinyt Ap. nimimerkin ja hämmentää soppaa mustana"

Joo tiiän:D Nyt en sitte ossaa yhtää sannoo,etä mitkä kaikki "mielikuvitus ap.ni" ongelmista on tän mustan ja mitkä sitte vaan muitten:D

"tiedätkö mikä se väliliha sitten on?"
:D Nyt kaikki luulee,että oon joku blondi,joka ei tiiä mistään mittään.Olen ensisynnyttäjä ja foorumilla uusi,niin ei oo vielä lyhenteet kunnossa^^ KYLLÄ-tiedän mikä väliliha on ;D Koulut on käytynä ja pääaineena biologia:)

Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
"tiedätkö mikä se väliliha sitten on?"
:D Nyt kaikki luulee,että oon joku blondi,joka ei tiiä mistään mittään.Olen ensisynnyttäjä ja foorumilla uusi,niin ei oo vielä lyhenteet kunnossa^^ KYLLÄ-tiedän mikä väliliha on ;D Koulut on käytynä ja pääaineena biologia:)

Ok :D En minäkään koskaan tajunnu mikä on <3 oli pakko kysyä sitä täältä palstalta