Olen turhautunut.:-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun alallani myös on olemassa vain ja ainoastaan kielteistä palautetta. No, vähän liioittelen, kyllä asiakkaat joskus kiittävät hyvästä palvelusta, vaikka yleensä siinä ei ole edes mitään erityistä, en voi edes tehdä mitään ihmeellisiä palveluksia. Mutta ne moitteet kyllä löytävät perille. Olemmekin työyhteisössä kehittäneet toimivan keskinäisen kehun kerhon ja siihen riittää jäsenmääräksi yksikin. Kehutaan itse, parhaiten me tiedetäänkin, jos joku meni hyvin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuli tässä vaan mieleen, että ettekö te muka koskaan tee virheitä? Ja jos teette, pitäisikö siuitä tulla teille huutamaan?

On ihan inhimillistä,että kaikki me teemme virheitä!Ja ehkä inhimillisempää oisi pitää suu kiinni siinä vaiheessa,kun se virhe sattuu omalle kohdalle,eikä esim.huutaa asiasta!Asiat voi ratkaista myös puhumalla....asiakaspalvelutyössä saa varmaan monessakin paikassa sontaa niskaan...se on ehkä sen työn varjopuoli!!

Meillä kans nyt odottelee yks lappunen joka pitäis tiputtaa naapurin postilaatikkoon. Mutku ei jaksa. Se on eri rapussakin, liian pitkä matka. :whistle: Viikon se on tossa maannut. :/
Mua ärsyttää muuten ihmiset jotka ei ymmärrä että kaikki tekee virheitä joskus, eräs sellainen ihminen minunkin työpaikallani. Itse rouva luulee olevansa niin helvetin täydellinen, oksettava akka jota todella vihaan. :x

Yhteistyössä