Olen tullut siihen tulokseen että miehet eivät kaipaa henkistä yhteyttä, ainoastaan fyysistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ota kantaa ap:n väittämään. Minulla ei ole ollut fyysistä kontaktia mieheen yli 20 vuoteen.
YouTubesta katsoin uusimman Bold and Beautiful-jakson.
Eric kärsii impotenssista ja kirjoitti kirjeen, jonka vaimo vei yrityksen juristille.
Kirjeessä luki: "Ilta on teidän."
Eric vietti yksinäisen illan juoden Martinin. Toki Boorke ja Ridge kävivät pikavisiitillä.
Minulle seksillä ei ole mitään merkitystä. Ihminen voi kommunikoida muutenkin kuin limakalvoillaan.
Kuka tahansa voi menettää kyvyn fyysiseen läheisyyteen. Sitten Herra Platon astuu mukaan kuvioihin.
Viihdyn erittäin hyvin ko. tyypin tasoilla. Aikaa vapautuu kosolti muuhun mukavampaan eikä ole uhkaa saada HIV ym. tartuntoja.
 
vierailija
En ota kantaa ap:n väittämään. Minulla ei ole ollut fyysistä kontaktia mieheen yli 20 vuoteen.
YouTubesta katsoin uusimman Bold and Beautiful-jakson.
Eric kärsii impotenssista ja kirjoitti kirjeen, jonka vaimo vei yrityksen juristille.
Kirjeessä luki: "Ilta on teidän."
Eric vietti yksinäisen illan juoden Martinin. Toki Boorke ja Ridge kävivät pikavisiitillä.
Minulle seksillä ei ole mitään merkitystä. Ihminen voi kommunikoida muutenkin kuin limakalvoillaan.
Kuka tahansa voi menettää kyvyn fyysiseen läheisyyteen. Sitten Herra Platon astuu mukaan kuvioihin.
Viihdyn erittäin hyvin ko. tyypin tasoilla. Aikaa vapautuu kosolti muuhun mukavampaan eikä ole uhkaa saada HIV ym. tartuntoja.
Tuon takia +50 miehet kaipailee nuorempia naisia, kun ikääntyminen on erilaista valitettavasti

Naisista tulee valitettavan usein kylmiä lahnoja menopaussin jälkeen, miehet edelleen orhia samanikäisinä

Seksi tekee sitäpaitsi gutaa niin psyykelle kuin fysiikallekin <3
 
vierailija
Tuon takia +50 miehet kaipailee nuorempia naisia, kun ikääntyminen on erilaista valitettavasti

Naisista tulee valitettavan usein kylmiä lahnoja menopaussin jälkeen, miehet edelleen orhia samanikäisinä

Seksi tekee sitäpaitsi gutaa niin psyykelle kuin fysiikallekin <3
Ei naisista välttämättä tule kylmiä jos hoidattavat hormoninsa kuntoon. Suosittelen 20 vuoden kokemuksella korvaavaa hormonihoitoa ja seksi maistuu ah niin täydellisen hyvältä.
 
vierailija
En ole koskaan tarvinnut hormonihoitoja ja muita gynekologien suosittelemia juttuja.
Avioeron jälkeen vaihdevuodet menivät huomaamattomasti. Paiskin kahta työtä ja sain runsaasti liikuntaa.
Ei olisi tullut mieleenkään lähteä uudelle kierrokselle.
Nuorena tuli jo mieskiintiöni täyteen.
Hömppätädit saavat elantonsa hyväuskoisten naisten kustannuksella.
Seksihullut miehet ovat rasittavia.
Vieläkin saan kehuja ulkonäöstäni.
Onneksi tuli syksy ja lopetin kesämekkojen käytön.
 
vierailija
Kyllä minäkin tykkään fyysisestä puolesta ja paljon tykkäänkin. Kysymys on vain arvojärjestyksestä. Koen, että miehet joihin oon tutustunut, niille on tärkeämpää mennä sille fyysiselle puolelle ja se on se tärkein asia. Itse haluaisin ensin löytää läheisyyden tunnetasolla ja arvostan rakkauden tärkeimmäksi. Ja seksuaalisuus sitten seuraa luonnollisesti, kun muut on kunnossa.

Ap
 
Kyllä minäkin tykkään fyysisestä puolesta ja paljon tykkäänkin. Kysymys on vain arvojärjestyksestä. Koen, että miehet joihin oon tutustunut, niille on tärkeämpää mennä sille fyysiselle puolelle ja se on se tärkein asia. Itse haluaisin ensin löytää läheisyyden tunnetasolla ja arvostan rakkauden tärkeimmäksi. Ja seksuaalisuus sitten seuraa luonnollisesti, kun muut on kunnossa.

Ap

Mut noin päin se on aikamoinen riski.

Ehdit tutstua ja alkaa pitää. Ihastua, rakastua.

Entä kun sit seksi ei sujukaan. Surua ja murhetta, kun ei toista loukatakaan halua.


Ja seksi kuitenkin on se, miksi ylipäätään pariudutaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Mut noin päin se on aikamoinen riski.

Ehdit tutstua ja alkaa pitää. Ihastua, rakastua.

Entä kun sit seksi ei sujukaan. Surua ja murhetta, kun ei toista loukatakaan halua.


Ja seksi kuitenkin on se, miksi ylipäätään pariudutaan.
Itelläni menee ihan eri tavalla. Kun rakastaa toista niin kyllä ne muutkin asiat sitten sujuu tai voidaan yhdessä löytää.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Olet fiksu, exäni ei halunnut

Muutos oli raju, kun melkein kyltymättömästä muuttui ainoan lapsemme jälkeen pian äärimmäisyydestä toiseen
Kyllä minäkin tykkään fyysisestä puolesta ja paljon tykkäänkin. Kysymys on vain arvojärjestyksestä. Koen, että miehet joihin oon tutustunut, niille on tärkeämpää mennä sille fyysiselle puolelle ja se on se tärkein asia. Itse haluaisin ensin löytää läheisyyden tunnetasolla ja arvostan rakkauden tärkeimmäksi. Ja seksuaalisuus sitten seuraa luonnollisesti, kun muut on kunnossa.

Ap
olen kuullut sanottavan jotenkin näin: Naiset sanovat, että jos muut asiat olisivat paremmin niin olisi enemmän myös seksiä. Ja miehet sanovat, että jos olisi enemmän seksiä niin muutkin asiat lutviintuisivat paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä