Olen todella huolissani miehestäni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolissaan"

Vieras
Meillä on ollu paljon vastoin käymisiä viimeisen 6v aikana. Lähinnä nämä ovat osuneet miehen kohdalle: Työtapaturma -> Työtapaturmaeläkkeelle joutuminen -> Leikkaukset ,joita on edessä vielä ainakin yksi,nyt on leikattu jo 6 kertaa. Tappelu vakuutusyhtiön kanssa rahoista ja haitta-asteesta jne..

Viimeisin tuli nyt pari päivää sitten kun uusi auto meni rikki,ja nyt ei meinaa millään saada rahojaan takaisin. Meidän pienistä rahoista tuo summa on iso. Kuluttaja-asiamies/ Lakimiehet ovat sitä mieltä että rahat kuuluu palauttaa. Nyt joutuu ilmeisesti tuostakin summasta lähteä tappelemaan oikeuteen.
Tämä auto juttu sotki koko perheen elämän,lapsia ei saa vietyä hoitoon (pk n 10km) päässä. Meillä erityislapsi joka tarvisi juuri tuotata pk:n tukea erityislastentarhanopen kanssa. Miehen fysioterapiat jne..
Asumme aika kaukana keskustasta ja ilman autoa on aika hankalaa. Eipä tässä ole varaa muuttaakaan.

Olen huomannut jo ajat sitten ettei kaikki ole ok,mieheni kohdalla. Hän juoksee jatkuvasti tupakalla,voisi nukkua koko ajan, äyskii lapsille jatkuvasti. Naama on kalpea ja harmaa,mies on vanhentunut noin 10vuodella pienessä hetkessä. Nyt sitten on kuvaan tullut jatkuva maha kipu/oksentelu.

Olen yrittänyt puhua että menisi lääkäriin,mutta ei mene. Itse olen ihan hukassa ja pelkään että sairastun itsekin jatkuvan huolen takia.

Tulipa pitkä sepostus mutta oli johonkin pakko purkaa,ennekuin pää hajoaa.

Voi ei, että pitääkin sattua yhdelle kaikki! Noihin käytännön juttuihin ei voi oikein kukaan auttaa, ne teillä on väsymyksestä huolimatta hienosti hoidossa, täytyy vaan toivoa, että kaikki järjestyis, lopulta!

Mä en oikein osaa lohduttaa, elämä on välillä ihan hemmetin raskasta ja pienetkin vastoinkäymiset on isoja. Sä olet hienosti miehesi tukena, vaikka varmasti ei ole helppoa sullakaan!

Oisko mahdollista, että miehes lähtis pienelle hermo lomalle, vaikka ees pariksi yöksi hotelliin tai sukulaisiin lataamaan akkuja? olisko sellasta paikkaa?

Tulee niin kurja olo siitä, että tapaturman ja uuden auton hajoamisen jälkeen joudutte tappelemaan oikeuksistaan kaiken keskellä. Lääkäriin kyllä suosittelisin miestä menemään, vaikuttaa terveys pettäneen.

Jos miehesi ei mene lääkäriin, tilaa lääkäri kotiin. Monesta tämä voi kuulostaa julkalta ja varmasti aiheuttaa huutoa koko paltan leveydeltä, mutta jos toisella on paha olo ja terveys heikkenee silmissä, apua tarvitsee. Kiukkuinenkin mies voi olla, mutta kuitenkin se kynnys saada apua alenee kun lääkäri tulee paikan päälle. Sanot häne,,e rakas, en muuta enää voinut. Olet niin rakas ja tärkeä meille, ettei enää kestänyt vieressä katsoa kun tila pahenee vaan. Mielummin kestän sun vihan nyt kun sen, etten tee mitään ja asiat pahenee vaan.

Näin minä tekisin. On se vaan niin rakas tuo ukkoni mun.

Yhteistyössä