Juu viehän se mennessään kyllä. Olisin noihin erityislapsiin enempi kallellaan, nimenomaan käytöshäiriöihin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Erityispedagogiikka on semmonen tieteenala, et se vie mukanaan. Pph:n ammattitutkintoa suoritettaessa piti tehdä portfolio erityiskasvatuksesta, ja mä aivan jäin kiinni siihen, se on niin mielenkiintoinen ala. Mun mutsi on elto, ja ´monestikohan olen lukenu hänen koulutusmateriaalit läpi. Ja aina uudestaan ja uudestaan ahmin uutta tietoa asioista ja...
Sori sun kysymyksen vierestä, mut pakko oli hehkuttaa siitä mielenkiintoisuudesta!! :attn:
Mä en voi muuta sanoa kun että lykkyä pyttyyn, mikään opiskelu ei mene hukkaan ikinä! Koulunpenkille vaan, jos kiinnostaa!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Juu viehän se mennessään kyllä. Olisin noihin erityislapsiin enempi kallellaan, nimenomaan käytöshäiriöihin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Erityispedagogiikka on semmonen tieteenala, et se vie mukanaan. Pph:n ammattitutkintoa suoritettaessa piti tehdä portfolio erityiskasvatuksesta, ja mä aivan jäin kiinni siihen, se on niin mielenkiintoinen ala. Mun mutsi on elto, ja ´monestikohan olen lukenu hänen koulutusmateriaalit läpi. Ja aina uudestaan ja uudestaan ahmin uutta tietoa asioista ja...
Sori sun kysymyksen vierestä, mut pakko oli hehkuttaa siitä mielenkiintoisuudesta!! :attn: