olen sitte huono/laiska äiti anopin mielestä

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
oltiin tossa pulkkamäessä tunnin verran oli pakko lähteä kotiin kun en enää tarennut olla siellä ku mulla ei mene vaatteet päälle ku on 38rv menossa.
tultiin kotia ja jätin lapset tohon takapihalle touhuamaan ja 1v.nukumaan.
ni jätin lapset heitteille ku en jäänyt pihalle palelemaan vaan tulin itse sisälle!
ja näen lapset koko ajan ikkunasta nukkuuhan pienimmäinen aina päikkäritkin tossa takapihalla ni miksen voisi jättää 5v ja 3v tohon takapihalle touhuamaan kun pihalla haluavat touhuta!
(pihassa korkea aita)
anoppi haukkui laiskaksi ja läskiksi ei kuulemma pitäisi hankkiutua tähän tilaan jos ei ole varaa ostaa kunnollisia vaatteita että tarkenee olla ulkona lasten kanssa!

anteeksi tämä purkaminen!

ap
tossa se istuu tyytyväisenä....vittu ku mua vituttaa sitten ku haluais lapset kuulemma hoitoon ku lähen synnyttämään!
voi olla aivan varma että ei saa ikinä hoitoon!

ems
Heh... anteeks ei oo ihan oikeesti naurettava asia, vaan mua lähinnä naurattaa nuo tollaset "anoppi" ihmiset. Ihan pökö pää toimintaa, anopilta ! Ja höpön pöppöä että olisit laiska äiti. Oli tosi hienoo että olit lasten kanssa pulkkamäessä ! Minulla 4 lasta... nuorin on jo 14 v. Onneksi mulla ei ollut anoppia. Lapset saa leikkiä pihassa keskenään, ei siellä aina äitiä tarvita. Kunhan pikkuisen silmäilee sinne pihalle kuitenkin. Niin ne on mullakin keskenään pihalla leikkineet aikoinaan. Älä ainakaan missään nimessä ota tollasen anopin sanoja ittees... laita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Taitaa anopilla ittellä olla joku ongelma.

v
Juu, jätä anoppi omaan arvoonsa. Olkoon omassa läjässään tapasi mummini sanoa=)

Mulla samanmoinen anoppi ja viimeinen niitti tuli kuopuksen syntymän jälkeen kun laukoi suustaan melko törkeitä juttuja joista miehenikin kimmastui. Sen jälkeen ollaan tavattu kai kaksi kertaa...

ota vähän huumoria kehiin ja sano anopille että kyllä mulle kelpais lahjaks ihan sopiva tyylikäs "mamma" ulkoiluvaatetus ite ku en raaski kun se on sitte lapsilta pois ;) ;) ja sitte vaan ihan pokkana paat sen anopin sinne pihalle että voi kun kiva kun tulit auttamaan kun mä en enää tarkene olla ;) ;)

Yhteistyössä